Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske en definitionsfråga men i min ögon bär du två klockor på bilden...Första provet blev det nu, hämtade hem en Tissot PRX idag. Jobbigt att inte få prova, men kommer inte svika Ploppen ännu. ”Bara titta, inte testa”
@Staafen Ska verkligen de som failat ha sitt namn i grönt?
@osc10 - Seiko spb143
@FilPro - Casio LA20WH8A
@TobiasD - CWC RN Diver Quartz
@morran - Rolex Explorer 14270
Sist men inte minst! Följer man inte reglementet vet alla vad som händer, läderlappen hälsar på och utdelar en klassisk lavett. Därefter är man ute! Och kom ihåg, golare har polare i OWG MARCH.
Kom in nytt idag hos mig med. Se men inte röra!
Den som såldes här? Bra köp!Kom in nytt idag hos mig med. Se men inte röra!
Definitionsfråga! Isåfall bär jag tre nuKanske en definitionsfråga men i min ögon bär du två klockor på bilden...
"En utmaning att endast bära en och samma klocka under en månads tid, start 1 mars 2021"
Alltså den där är sjukt ball. Är den 34?Dag 3. Den fungerar på gymmet också även om jag saknar min ”riktiga” gymklocka.
Definitionsfråga! Isåfall bär jag tre nu
Livet blir mer spännande om man utmanar gränserna Nädå nu ska jag lugna mig innan jag gör något dumt som jag ångrar, och slutar upp med den där hemska ”OWGFAIL-bannern”
Jädrar vad du leker med elden idag !
@Staafen ge han en varningsörfil!!!Definitionsfråga! Isåfall bär jag tre nu
Rent tekniskt sett så bär man ju en klocka så fort du lyfter den...Definitionsfråga! Isåfall bär jag tre nu
Känns som vi behöver att förtydligande av regelverket nu!Rent tekniskt sett så bär man ju en klocka så fort du lyfter den...
Tror att listan skulle vara helt rödkryssad vid det här laget om så vore fallet..
Jag bar en klocka i fickan (OBS! Inte runt handleden) till jobbet som en jobbarkompis köpte av mig.
Mer G-shock åt folket!
Fin den där, har lite span på modellen. 100m wr?På tropic nu..
Det är tydliggjort tycker jag, ok att klämma/hålla i annat men inte att "sätta på" (som i ett äktenskap som någon skrev). Inget regelbrott av @Limeee alltså IMO.Känns som vi behöver att förtydligande av regelverket nu!
Skönt med någon på sin sida Vad jag förstått så verkar det helt otillåtet att testa annan klocka runt handleden, oavsett om det är i butik eller ej.
That’s sort of the only thing I have to choose in the morning, now when working from homeDay 3 - OWG (or in my case One Watch Girl )
OWG makes life easier, one less thing to have to choose in the morning.
Det kan du ju iofs göra, men misstänker starkt att en lavett hänger i luften rätt omgåendeHelvete vad jobbigt. Fått bud på en annons jag har uppe. En klocka jag gillar mycket men brukar köra 1 in 1 ut och har 1 på g. Hur ska jag kunna säga hej då till klockan utan att ha den på armen en sista gång?
Du kan ju inte säga att du köpt en ny klocka utan att bjuda på wristshot!”Råka” ganska precis spontanköpa mig en klocka. Får se hur länge OWG är möjligt .
Va??? En till utöver tråksuben??”Råka” ganska precis spontanköpa mig en klocka. Får se hur länge OWG är möjligt .
Nja det måste ju gå emot "reglerna"? Och jag får lavett och får skämmas och byta profilbild för Batman vann...Det kan du ju iofs göra, men misstänker starkt att en lavett hänger i luften rätt omgående
Eller hur @Staafen ??
Hahaha blir förhoppningsvis wristshot 1/4 .Du kan ju inte säga att du köpt en ny klocka utan att bjuda på wristshot!
Jag tror som du säger att dessa var specade till åtminstone 100m; klockan i fråga tillhör Sherpa 600-linjen och jag har läst allt mellan 100-300m på dessa. Tyvärr kan jag inte bidra med fakta då jag inte har en konkret källa att hänvisa till : ( Klockan är nyservad och ska ha getts nya packningar men den är inte trycktestad - något som jag tänkt göra då jag är nyfiken!Fin den där, har lite span på modellen. 100m wr?
Hahaha jepp en annan som jag läääääääänge varit sugen på och då kunde jag inte säga nej .Va??? En till utöver tråksuben??
En G-shock! Vår gode G-shockryss har spaning på dig ska du vetaDag 3, fortfarande relativt enkelt tycker jag