Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra skit
Vet inte om @Berns redan svarat men det är inte ok att testa andra klockor i butik eller eller på annan plats för den delen.
Ja fö fan, @The_Escapement🦜Jag har varit upptagen, var tvungen att skjutsa hem en kompis. Har jag missat några örfilar eller annat?
Bra, då är allt klarlagtVet inte om @Berns redan svarat men det är inte ok att testa andra klockor i butik eller eller på annan plats för den delen.
Lurade du din hjärna? Min gick inte på det men vi är ju långt ifrån färdiga härBra skit
Ärthjärna jag harLurade du din hjärna? Min gick inte på det men vi är ju långt ifrån färdiga här
Spännande take på Rolex 3,6,9 dial. Detta är en 1,5,6,7,11,12 dialJag börjar gilla denna rackare! För att vara en femkronorsklocka så är jag hittills väldigt nöjd. Formen liknar Panerai och nu har jag helt plötsligt börjat utforska deras modeller. Vem vet, jag kanske köper en efter OWG March.
Lite kanske. Men det är en bra klocka det där. Har varit nära att köpa en igen efter att ha ägt sen några månader under 2018. Vet inte varför jag sålde egentligen.. men vi får se vad som händer i AprilDag3, blir det här ett problem egentligen? Men lite fegisval jämfört med många, en bra och snygg stålsportare av hög kvalitet.
Vaaaa han hade ju min gamla!Ja fö fan, @The_Escapement🦜
Köp en Walter till högstbjudande! Pengarna går till Min Stora Dag! Ingen wristshot, jag har redan packat in klockan
Avslutad - G-Shock DW-5900 Walter säljes till välgörande ändamål!
En styck Casio G-Shock DW-5900-1ER Walter säljes till högstbjudande för välgörande ändamål. Jag skänker intäkten till Min Stora Dag insamlingen som OWGM stöttar. Klockan är endast använd 2 dagar och i nyskick. Porto ingår i pris såklart. Jag låter klockan ligga ute till fredag kl 12 med ett...klocksnack.se
ANNONS!!!
https://klocksnack.se/threads/g-shock-dw-5900-walter-säljes-till-välgörande-ändamål.146149/#post-3740639
Tipsa och sprid! allt för insamlingen. Stort tack @Sonnyboy
Hit med läderlappen jag har tagit farväl av en klocka och därmed syndat.
Tack. Det är lite svårt att avgöra storleken eftersom den är lite asymmetrisk och vridringen sticker ut som den gör. Men vridringen är knapp 35mm.Alltså den där är sjukt ball. Är den 34?
Ska absolut inte fresta, MEN ser den inte grym ut?
7750 is the shitSer bra ut i timegraphern iallafall så blir nog inget garantiärende hos Ingemar
Önska att jag kunde svara... Den ligger fint i klocklådan åtminstoneSitter den fint på hånden?