• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Game on @Nissestr !
eWbN0Fe.jpg

Det är tydliggjort tycker jag, ok att klämma/hålla i annat men inte att "sätta på" (som i ett äktenskap som någon skrev). Inget regelbrott av @Limeee alltså IMO.
Funderade... är det tillåtet att prova klockor på handleden i en butik? @Berns @Staafen
Vet inte om @Berns redan svarat men det är inte ok att testa andra klockor i butik eller eller på annan plats för den delen. 😁

Dag3, blir det här ett problem egentligen? Men lite fegisval jämfört med många, en bra och snygg stålsportare av hög kvalitet.
Lite kanske. Men det är en bra klocka det där. Har varit nära att köpa en igen efter att ha ägt sen några månader under 2018. Vet inte varför jag sålde egentligen.. men vi får se vad som händer i April ;)

Köp en Walter till högstbjudande! Pengarna går till Min Stora Dag! Ingen wristshot, jag har redan packat in klockan :)

FA339906-D4E8-4652-964A-5236AA7FC9EA.jpeg

Fint initiativ! Hur budar man? 😍

Något har blivit fel med färgerna när man använder dark mode i inlägget där anmälningslistan finns. Jag jobbar på det!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp