S
Staafen
Guest
Mums!Det är ett silvrigt tropic sport (gummi) du tänker på. Enbartdet bruna är läder på bilden.
Mmm svinläder matchar lumen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mums!Det är ett silvrigt tropic sport (gummi) du tänker på. Enbartdet bruna är läder på bilden.
Mmm svinläder matchar lumen.
Har du meddelat @Berns?Köpte oxå lotter i natt men mitt meddelande kom inte med.
Så ska en baksida se ut, grymt utan baklock. Men plasta av för bövelen!Snyggaste solida baksidan som finns?!
Själv har min klocka den absolut tråkigaste som finns, inga krusiduller här inte.
Blått tropic sport är ju alltid mumsigt!Vilket band imorgon?
De där är fina! Du har inte funderat på CWC kronograf? Det har jag nämligen...Råg i ryggen och CWC på armen. #threedaysandcounting
Åk inte till öööön! Den kan börja sjunka igen...Fortsätter med temat att funka upp för hjärnan. Pekbild åt fel håll för att öka spänningen men också cringet
Norrbaggarna ligger lite efter i totalen men är generösare än oss per handled
231 kr per Svensk
308 kr per Norrbagge
Jodå, men kvarts i så fall. Jag har tillräckligt med mekaniska ur för att ha en servicekostnad motsvarande en normalstor villa i Vidsel framför mig vart sjätte år eller så. Den mekaniska och handuppdragna Mellor-72:an fick vara ett undantag för att sysselsätta mig mer under OWG March.De där är fina! Du har inte funderat på CWC kronograf? Det har jag nämligen...
Det är ju bedrövligt att ett REK ska ta 4 dagar.....Nu är klockan här och jag är med i matchen på riktigt Game on!
Dag tre, går fint än så länge. Vi har varit ute i solen och fotat lite andra klockor
Den ser ut att sitta "skönt".Nu är klockan här och jag är med i matchen på riktigt Game on!
Jag meddelar @Berns!Nej, köpte för 200kr.
Den där ser ut att sitta tajt @Jakob Häll, risk för blodstockning. Har du den på yttersta hålet och i så fall finns det andra bandalternativ? Vi vill ju gärna ha med dig ända in i kaklet den 31:a mars.Nu är klockan här och jag är med i matchen på riktigt Game on!
Nej fifan. Räcker att damens familj bor där. Hämtade upp frauelinen!Åk inte till öööön! Den kan börja sjunka igen...
Motsvarar BNP och BNP per capita ganska bra Kanske OWGMarch blir nya Big Mac Index.Norrbaggarna ligger lite efter i totalen men är generösare än oss per handled
231 kr per Svensk
308 kr per Norrbagge
Den ser ut att sitta "skönt".
Ser värre ut på bild, men nej den sitter inte speciellt bekvämt. Är magnetband så svårt att göra nå åt. Oklart om de går att byta band, iallafall inte till något jag har hemma.. Men men ja kommer kriga mig kvar! De blir många bilder på den där framöverDen där ser ut att sitta tajt @Jakob Häll, risk för blodstockning. Har du den på yttersta hålet och i så fall finns det andra bandalternativ? Vi vill ju gärna ha med dig ända in i kaklet den 31:a mars.