• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Dag tre going strong.
5DC5E7C3-5B19-41C9-8FA5-2E68D7663622.jpeg

De där är fina! Du har inte funderat på CWC kronograf? Det har jag nämligen...
Jodå, men kvarts i så fall. Jag har tillräckligt med mekaniska ur för att ha en servicekostnad motsvarande en normalstor villa i Vidsel framför mig vart sjätte år eller så. Den mekaniska och handuppdragna Mellor-72:an fick vara ett undantag för att sysselsätta mig mer under OWG March.

3C8200FE-A265-4531-A060-E2559EC2CDD7.jpeg

Senast ändrad:
Den ser ut att sitta "skönt".
Den där ser ut att sitta tajt @Jakob Häll:oops:, risk för blodstockning. Har du den på yttersta hålet och i så fall finns det andra bandalternativ? Vi vill ju gärna ha med dig ända in i kaklet den 31:a mars.
Ser värre ut på bild, men nej den sitter inte speciellt bekvämt. Är magnetband så svårt att göra nå åt. Oklart om de går att byta band, iallafall inte till något jag har hemma.. Men men ja kommer kriga mig kvar! De blir många bilder på den där framöver

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp