Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Två lotter betalade Känns bra fortfarande, men man vet ju inte hur sugen man är på att byta klocka om en vecka eller så!
Köpt lott, måste säga. Detta var svårare än vad jag trodde!
Skillnad på att vara tvungen att bära samma, än att välja bära samma under samma period!
Snyggaste solida baksidan som finns?!Inspekterar baksidan
På datumet ser det ut som att handledsbilden är gammal@Staafen Behöver läderlappen knacka på hemma hos @Jeser90? Bilden kan ju iofs vara tagen vid ett tidigare tillfälle
Avslutad - Fortis Flieger Pro
Hej, Då ryker även denna. Grymt trevlig flygare från Fortis i 41mm. Fint skick och ger ett väldigt gott intryck. Finns lite skrap på ovansidan av länken efter olycka hos f.d. Ägare och ser betydligt värre ut på bild än när klockan sitter på Levereras fullset på länk inkl. Svart original läder...klocksnack.se
Det har du rätt i, hur kunde jag missa det?På datumet ser det ut som att handledsbilden är gammal
Bra spanat! Men gammal bild@Staafen Behöver läderlappen knacka på hemma hos @Jeser90? Bilden kan ju iofs vara tagen vid ett tidigare tillfälle
Avslutad - Fortis Flieger Pro
Hej, Då ryker även denna. Grymt trevlig flygare från Fortis i 41mm. Fint skick och ger ett väldigt gott intryck. Finns lite skrap på ovansidan av länken efter olycka hos f.d. Ägare och ser betydligt värre ut på bild än när klockan sitter på Levereras fullset på länk inkl. Svart original läder...klocksnack.se
Haha tur att du hade bilden kvar, jag brukar radera mina wristshots.Bra spanat! Men gammal bild
Glasbaksida-fanboyyyy som jag är så har jag inget att klaga på med minSnyggaste solida baksidan som finns?!
Själv har min klocka den absolut tråkigaste som finns, inga krusiduller här inte.
Dags för något trevligt racingläder? Kanske det gråa?Vilket band imorgon?
Brunt läder!Vilket band imorgon?
Det är ett silvrigt tropic sport (gummi) du tänker på. Enbartdet bruna är läder på bilden.Dags för något trevligt racingläder? Kanske det gråa?
Mmm svinläder matchar lumen.Brunt läder!
Dålig syn verkar jag ha, men röstar ändå på det silvriga tropic sport isåfallDet är ett silvrigt tropic sport (gummi) du tänker på. Enbartdet bruna är läder på bilden.
Mmm svinläder matchar lumen.
Köpte oxå lotter i natt men mitt meddelande kom inte med.