Brolle89
Basic
Den är riktigt trevlig, tyvärr har jag inte hunnit bära den så mycket än, fick den sista dagarna i februariHeimdallr är fin, trevligt med titan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är riktigt trevlig, tyvärr har jag inte hunnit bära den så mycket än, fick den sista dagarna i februariHeimdallr är fin, trevligt med titan!
Du kommer ju få cirkulationspåverkan med den där!Nu är klockan här och jag är med i matchen på riktigt Game on!
Bland det värsta jag sett Fruktansvärt ful och dessutom ser den hemskt oskön ut! Men det är bara att kriga på, om du klarar hela Mars med den blir jag mycket imponerad. Du får köra @Staben lösning och tejpa ihop den (så kan du ha bandet ”öppet” och få den att sitta lite lösare). Helst silvertejpNu är klockan här och jag är med i matchen på riktigt Game on!
Tack, vi klarar oss ändåDe blir många bilder på den där framöver
Där snackar viVar det någon som sa "kupat glas"?
Tisdagen den 11 ser det ut som@Staafen Behöver läderlappen knacka på hemma hos @Jeser90? Bilden kan ju iofs vara tagen vid ett tidigare tillfälle
Avslutad - Fortis Flieger Pro
Hej, Då ryker även denna. Grymt trevlig flygare från Fortis i 41mm. Fint skick och ger ett väldigt gott intryck. Finns lite skrap på ovansidan av länken efter olycka hos f.d. Ägare och ser betydligt värre ut på bild än när klockan sitter på Levereras fullset på länk inkl. Svart original läder...klocksnack.se
Ja du valde verkligen rätt klocka för OWGMåste även lägga till att jag samtidigt hämtade ut denna klocka...
Var oootroligt nära att den slank på handleden.
Storleken har och kommer alltid ha betydelseKvantitet är sin egen kvalitet
Diggar att du tejpat fast @StaafenBjussar med på ett baksidefoto
Han får vara med hela månadenDiggar att du tejpat fast @Staafen
Snart kommer det bilder på hur det ser ut mellan bandhornen...Bara dag 3 och folk börjar redan posta bilder på baksidan av sina klockor, det här blir en lång månad
Eller hur. Vi snackar närapå en cmDär snackar vi
Haha ja när jag tittar på min musseklocka känner jag att jag begått ett litet misstag...Ja du valde verkligen rätt klocka för OWG