Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dessutom lååångt kvar så vi lyckas nog skramla ihop några spänn till.Nära dubbla målet nu. Otroligt! ❤
Precis så tänker jag också , härligt att vi är fler.Absolut inte skillnad på folk och folk! Däremot skillnad på vad man har för inställning till saker Eftersom jag aldrig har sålt en klocka spelar andrahandsvärdet ingen roll. För mig är pengarna redan borta och då vill jag ju få ut så många minuter på handleden som möjligt av dem, då är slitaget bara positivt
Samma combo som jag BB36 och MercedesDag 4 och still going strong
Oljebyte på 9-5a med geggig vevhusventilation?Det handlar inte bara om pannben när man ska klara owgm, även klockan ska klara det.. och självklart leverar Swatch
Tjackpundare på väg att göra inbrott? Blaupunkt kassettspelare 50 spännOljebyte på 9-5a med geggig vevhusventilation?
Har klockat fortat sig sju minuter på fyra dygn?Dag 4 och +7 minuter. Inga problem att bära klockan men att den går fort är irrrrrrrrriterande
Oljebyte på en 9-5a för att slippa ett geggigt vevhusOljebyte på 9-5a med geggig vevhusventilation?
Att ha en klocka som är en safe queen är ungefär som att ha en partner som man inte har sex med...Absolut inte skillnad på folk och folk! Däremot skillnad på vad man har för inställning till saker Eftersom jag aldrig har sålt en klocka spelar andrahandsvärdet ingen roll. För mig är pengarna redan borta och då vill jag ju få ut så många minuter på handleden som möjligt av dem, då är slitaget bara positivt
Det tycker jag att du ska testa, kan bli snyggt! Jag och Ploprofen behöver ett tillskott i OWGM:s meshklubbHmm. Metallfärgat shark på en svart klocka, kan det funka? Har detta liggande, men krävs ganska mycket våld för att korta det.
Mm, känns dock som det knappt räcker med kontinuerliga oljebyte på de äldre 9-5 men sen uppdaterades väl konstruktionen på de senare.Oljebyte på en 9-5a för att slippa ett geggigt vevhus
Jag går fan loss med tången! Återkommer med resultatDet tycker jag att du ska testa, kan bli snyggt! Jag och Ploprofen behöver ett tillskott i OWGM:s meshklubb
1000mil intervall + kontroll av backventilerna till vevhuset har fungerat hittils för mig... Men ioförsig är bilen inne på motor nr2Mm, känns dock som det knappt räcker med kontinuerliga oljebyte på de äldre 9-5 men sen uppdaterades väl konstruktionen på de senare.
Har ägt ett antal gamla häckar genom åren
Glöm inte att du har oändliga varianter att bära en Plopp på, antar att du känner till modelejonet Giovanni Agnelli?Det tycker jag att du ska testa, kan bli snyggt! Jag och Ploprofen behöver ett tillskott i OWGM:s meshklubb
Snyggt!1000mil intervall + kontroll av backventilerna till vevhuset har fungerat hittils för mig... Men ioförsig är bilen inne på motor nr2
Ut med stereon på verandan, höj volymen och tryck play!Mäter vibrationer hemma för en gångs skull, pga grannens markarbeten
bra med daylume som lyser upp.
Ja det är jag väl medveten om! Har beställt två isofrane-liknande band från Borealis som jag sitter och väntar spänt på, ett blå och ett orange. Så fort de kommer hem kommer jag gå all-in på Agnelli-style, med skjorta och Ploppen utanpåGlöm inte att du har oändliga varianter att bära en Plopp på, antar att du känner till modelejonet Giovanni Agnelli?
Underbart, all in bara! Chict, smart och faktiskt väldigt bekvämt #confirmedJa det är jag väl medveten om! Har beställt två isofrane-liknande band från Borealis som jag sitter och väntar spänt på, ett blå och ett orange. Så fort de kommer hem kommer jag gå all-in på Agnelli-style, med skjorta och Ploppen utanpå
Ja,och?? Är du inte gift??Att ha en klocka som är en safe queen är ungefär som att ha en partner som man inte har sex med...