Yes box. Enligt appen LEPSI så är den magnetiserad. Beställt en avmagnetiserare så får se när den dyker upp om problemet blir löst annars är det in på spaHar klockat fortat sig sju minuter på fyra dygn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes box. Enligt appen LEPSI så är den magnetiserad. Beställt en avmagnetiserare så får se när den dyker upp om problemet blir löst annars är det in på spaHar klockat fortat sig sju minuter på fyra dygn?
Hur har du lyckats få den magnetiserad?Yes box. Enligt appen LEPSI så är den magnatiserad. Beställt en avmagnatiserare så får se när den dyker upp om problemet blir löst annars är det in på spa
Kul att se en till KSare från mina trakter om postkontoret stämmerHaha, tur att det bara är ett gummi från Uncle Seiko
Inte en aning. Kan gissa på iPhone, iPad, etc som kan vara en orsak...Hur har du lyckats få den magnetiserad?
Magnetiska mobilflippskal brukar vara den i särklass vanligaste orsaken enligt mina vetenskapliga studierInte en aning. Kan gissa på iPhone, iPad, etc som kan vara en orsak...
Vet inte hur tillförlitlig appen är. Testade runt lite i klocklådan och mina Tudors är också magnetiserade. De har jag flugit med och jag gissar på att säkerhetskontroller kan vara en orsak på dem. Dock så håller de tiden bra.
Undrar om jag har en kärlek till dom då eftersom man bara har sisådär 10-15stSnyggt!
Jag har en stark hatkärlek till dessa bilar
Kul!Kul att se en till KSare från mina trakter om postkontoret stämmer
Haha, jag är nog bara uppe i 5-6Undrar om jag har en kärlek till dom då eftersom man bara har sisådär 10-15st
Till alla som tycker de har valt en "för lätt" klocka; inget fel att välja en klocka man verkligen gillar. Av erfarenhet vill jag även tillägga att det är dag 4 och månaden är lång!
Innan OWG-March satt igång tänkte ja ord som: "fegis", "säkert" och "mes", för dom som valde enklare alternativ som rolex, omega, tudor, Seiko etc..Lite det som utmaningen går ut på för mig. Att välja en klocka som jag på riktigt kunde tänka mig vara OWG med. Blir ju en annan sorts utmaning för de som väljer barnklockor och annat som de absolut aldrig skulle välja som en riktig OWG klocka. Men det är ju det som gör owgmarch kul, det är en väldigt mångfacetterad utmaning
Wera är fina grejjerDet handlar inte bara om pannben när man ska klara owgm, även klockan ska klara det.. och självklart leverar Swatch
Wera är fina grejjer
Håller helt med, tyvärr har väl verktyg blivit som med klockor... Finns alltid mer och finare saker att testaWera är fina grejjer
Jag fick min HydroConquest magnetiserad av magneterna till Apples AirPods fodral. Åtminstone misstänker jag starkt att det var därifrån det kom.Inte en aning. Kan gissa på iPhone, iPad, etc som kan vara en orsak...
Vet inte hur tillförlitlig appen är. Testade runt lite i klocklådan och mina Tudors är också magnetiserade. De har jag flugit med och jag gissar på att säkerhetskontroller kan vara en orsak på dem. Dock så håller de tiden bra.
Jag har fått lägga undan min Garmin vivosmart också. Användes mest för att mäta sömn och hrv för att planera dagarna. Men åh andra sidan så är det rätt skönt att köra på känsla och skippa siffrorna ett tag! Hoppas att vilopulsen är bättre i april när jag börjar mäta igen!Lunchpromenad och F1-podden med Janne och Erik i öronen!
Har inte samma problem som många andra i tråden att inte få byta klocka, men saknar att få ha på mig Garmin Instincten som håller koll på att jag faktiskt rör mig något alls med allt hemjobb! Huxflux har man suttit still en heldag.
Planen var att dubbeljaga men den idén sköt @Berns och @Staafen ner i Urbildningsradion!
Ha en bra dag allihop!
Jag är old-school och använder inte magnetiska mobilskalMagnetiska mobilflippskal brukar vara den i särklass vanligaste orsaken enligt mina vetenskapliga studier
Respekt, jag använder knappt mobiltelefonJag är old-school och använder inte magnetiska mobilskal
Du har ingen schysst bil till salu?Jag måste nog justera ögonmåttet lite...
Jag har fått lägga undan min Garmin vivosmart också. Användes mest för att mäta sömn och hrv för att planera dagarna. Men åh andra sidan så är det rätt skönt att köra på känsla och skippa siffrorna ett tag! Hoppas att vilopulsen är bättre i april när jag börjar mäta igen!
Har inte alla det på baklocket?Var ju litet snack om baksidor (boettlock alltså...) igår. Här är en bild på min. I fucking represent!