• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Redo för en redig lavett!
0568BB6D-B577-4213-8025-20B7194FF85D.jpeg

Hade fixat fler dagar om min owgm klocka inte fått skiten på glaset. En månad, nja knappast ändå 🙈

Men jag är mest nöjd över att ha fått in en hyfsad slant till Min stora dag via klockförsäljning av min Tisell och bidrag till @KlockTotte som får äran köra 25 dagar till. Men vem räknar 😘

AddText_03-05-07.24.35.jpg

Inga problem att vara OWG i en månad tänkte jag. Har ju inte varit nere i det här träsket mer än något år. Innan dess var jag i stort sett OWG med en Omega SMP i 13 år !!!
Men idag fick jag en riktig craving efter en Oris Aquis hulk..... kan bli svårt det här. 🤔

Härligt med livelotteri men jag missade tyvärr det då kollegor hade oskicket att boka in möten. Förstår dock av resultaten att det verkar ha blivit något fel då jag inte vann. Var kan jag skicka in mitt officiella klagomål?

Får trösta mig med take away från nyöppnade Bastard Burgers som ersatt Donken, riktig uppgradering!

A5907D65-5B40-488A-A445-38A1FD5906DB.jpeg

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp