• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Börjar kännas ganska så jobbigt det här 😳 Vad passar då bättre för Hasse Varg än att trösta sig med en ”vargöl” 🐺
7CCAD026-4057-438C-B992-D1065A321620.jpeg

Blir galen här hemma!! Inte på klockan utan på kärringen!!
Några mycket goda vänner kommer förbi en snabbis och ska lämna/hämta lite prylar bara. Då ska hela jävla huset storstädas som ett satans kataloghem!! Fast de inte ska komma in utan bara mötas upp i hallen. Och jag som bara vill ta igen mig, ligga på soffan och läsa ikapp i tråden. Jaja, tar ut min vrede på katten och retas med henne som inte får vara inne när golvet torkas... hon anar inte hur bra hon har det
EE3EEDFC-03C1-4417-9B60-66A57F7F0F31.jpeg

Är det inte vid sådana tillfällen man säger "jag tyckte att värmepumpen lät lite konstigt så bäst jag kollar det" 🤣?

Passa på att fynda och bidra till insamlingen! ❤️

Skrället från min ”kamp” på under en vecka säljes till högstbjudande! Håller tiden bättre än valfri Rolex/AP etc. 😁

Vem lägger en femhunka?! 😎🧐

Vad är det som gäller för lotteriet? Är det bara vi som är kvar som kan vara med? Var det 50:- per lott? När är deadline för vecka 1?
Osäker på om någon hunnit svar men jag gör det ändå.
  • lottdragningen är på fredagar kl 15:00
  • Det är bara vi som är kvar i tävlingen som får köpa.
  • varje lott kostar 50:- och man får köpa så många man vill.
  • vi är ni inne på vecka 2

@Staafen hur får du ihop så mycket att hänga här? Det är omöjligt att hänga med i tråden med två kids här hemma.

Eller har du en deal med frun under Mars? :)
Ärligt talat så hinner jag inte egentligen men det är begränsat till mars och detta är grymt roligt haha! Dottern vet vad jag håller på med och grabben är bara 1,5 och märker inget. 😄 På vardagarna är det lite tuffare dock!

Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp