• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Wohooo! Nu är vi 100st anmälda och en vecka kvar innan anmälningstiden löper ut, 28/2 kl. 23.59. 🥳 Grymt roligt att så många är med i år!
Screenshot_20210220-184559_Google-01.jpeg

Mot 200! 😁
 
Mmm, jag gillar den. Får se om det någon gång kan bli tillfälle att prova den irl. Lever ett liv där jag emellanåt behöver en beater, och då menar jag en riktig beater! Kör en DW5600 idag men tänkte om CasioOaken kunde köra två tidzoner blir den perfekt!! Dels som beater här hemma på ”gården” men även på diverse framtida resor med familjen för strandhäng, djungeltrapatser osv. Som jag förstått det har den helsvarta varit svår att få tag i?! Men övriga är inga större konstigheter va?? Är nog personligen mest sugen på svarta med vita visare för läsbarheten

Finns även den gråa varianten med en positiv digitaldisplay :)

PXL_20210220_224346492.jpg
 
Jag har ett svart 22mm sail cloth (eller liknande) som du kan få! 😁
Grymt! Jag skänker 100kr till insamlingen för den! 👍
Isf skickar jag med ett nato också. 😁

Sail cloth/tygbandet är inte i nyskick men helt ok och bekvämt!
Fan va fina folk är på det här forumet! Värmer hjärtat 😍 Med den här sköna stöttningen och stämningen kommer mars att bli en barnlek för oss allihop. 😄😄
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp