Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har ett svart 22mm sail cloth (eller liknande) som du kan få!Idag tjuvstartar jag med att testa gummi på femkronorsklockan. Blir till att leta fram alla band i 22mm så man klarar sig mars ut.
Grymt! Jag skänker 100kr till insamlingen för den!Jag har ett svart 22mm sail cloth (eller liknande) som du kan få!
Isf skickar jag med ett nato också.Grymt! Jag skänker 100kr till insamlingen för den!
Låter perfekt! Skickar ett PM.Isf skickar jag med ett nato också.
Sail cloth/tygbandet är inte i nyskick men helt ok och bekvämt!
Mmm, jag gillar den. Får se om det någon gång kan bli tillfälle att prova den irl. Lever ett liv där jag emellanåt behöver en beater, och då menar jag en riktig beater! Kör en DW5600 idag men tänkte om CasioOaken kunde köra två tidzoner blir den perfekt!! Dels som beater här hemma på ”gården” men även på diverse framtida resor med familjen för strandhäng, djungeltrapatser osv. Som jag förstått det har den helsvarta varit svår att få tag i?! Men övriga är inga större konstigheter va?? Är nog personligen mest sugen på svarta med vita visare för läsbarheten
Jag har ett svart 22mm sail cloth (eller liknande) som du kan få!
Grymt! Jag skänker 100kr till insamlingen för den!
Fan va fina folk är på det här forumet! Värmer hjärtat Med den här sköna stöttningen och stämningen kommer mars att bli en barnlek för oss allihop.Isf skickar jag med ett nato också.
Sail cloth/tygbandet är inte i nyskick men helt ok och bekvämt!
Nästa utmaning för dig: hitta ett 22 mm band som är billigare än klockan!Idag tjuvstartar jag med att testa gummi på femkronorsklockan. Blir till att leta fram alla band i 22mm så man klarar sig mars ut.
Noterat och uppdaterat!Okey, det blir en helomvändning för min del. Istället för finklockan kommer jag att köra med min mest tooliga klocka som är............ AW5
@Staafen är det noterat?
Underbart band! Du är uppskriven.Funderat på att sälja den här i över en månad så varför inte avsluta med att bära den hela mars? Eller vem vet vi kanske blir oskiljaktiga efter månadens slut.4
Seiko King turtel
Jag har precis köpt band och två länkar till min City som sitter fast i tullen. Köpte natos från CNS, Oyster från Tid och Ting samt mesh från KS.19mm mellan bandhornen på min Yema. Var köper man något gummi, Nato eller whatever för eventuellt ombyte?
Ja, den där jävla tullen... Borde få en rejäl smäll av Batman.Jag har precis köpt band och två länkar till min City som sitter fast i tullen. Köpte natos från CNS, Oster från Tid och Ting samt mesh från KS.
CNS har lite 19mm nato på rea.Ja, den där jävla tullen... Borde få en rejäl smäll av Batman.
Bra tips, får sondera lite! helt utan ombyte funkar ju inte...
https://www.bartonwatchbands.com/. Köpte två canvas där ifrån. De har canvas, läder, gummi, sailcloth i 19mm. Kika där!19mm mellan bandhornen på min Yema. Var köper man något gummi, Nato eller whatever för eventuellt ombyte?
Fast alltså.... Regeldefinitionsmässigt.... så är väl det där TVÅ klockor? Då är du ju ute ur tävlingen samma sekund som den börjar. Two watch guy march?Ser jag i syne?
Är det en breitling utc? Eller en gmt?
Är det de sexigaste jag sett?
Nja. Det är en swatch x-ray vision.
Detta är mitt bidrag till owgmars.
Why make it easy@Staafen I’m in!
Watchobsession brukar ja köra. Har bra mängd 19 mm och grymt trevliga att ha att göra med. Nu får man väl tyvärr lägga till den där nedrans dhl frakten för att banden inte ska fastna innan de når frankrike men ändå19mm mellan bandhornen på min Yema. Var köper man något gummi, Nato eller whatever för eventuellt ombyte?