VälkommenSkönt! Läst hela tråden och det är lite lockande att vara med ändå trots att 2020 typ var owg.
Har äntligen lite ruljans i klocklådan så det är ju roligt att byta klocka varje dag.
Bild från @Back
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
VälkommenSkönt! Läst hela tråden och det är lite lockande att vara med ändå trots att 2020 typ var owg.
Har äntligen lite ruljans i klocklådan så det är ju roligt att byta klocka varje dag.
Riktigt roligt att du är med och med en trevlig Brajtlin. Tanken är att nästa avstämning för att lösa den gröna bannern blir på fredag natt efter att alla anmält sig men kanske blir innan med.Min enda utmanande klocka är denna guling. Så får bli denna. När får jag grön emblem?
Du såg oxå att det var fem tisdagar i mars och valde den lätta vägen ser jag...
Någon som är ute efter 22mm band inför mars? Jag har ett oanvänt Seiko Z22 och ett välanvänt och snyggt grått Phoenix Nato.
Pris: Kom med bud och det går oavkortat till Min stora dag! Jag bjuder på frakten.
Natot såldes nyss men gummit finns kvar!Börjar la auktionen med en hundring till Min stora dag
Då var det avgjort @Berns & @Staafen . Det blir Vostok (P)Amphibia 170. Nu ska man bara hålla sig från att använda den sista veckan innan det drar igångJust nu lutar det åt den senast inkomna Vostoken, Haliosen får vara bubblare. Får ta definitivt beslut under nästa vecka.
Gäller att hålla sin broder i öst nöjd och representera The MotherlandОбновлено
Fredag!? Söndag menar du väl?Riktigt roligt att du är med och med en trevlig Brajtlin. Tanken är att nästa avstämning för att lösa den gröna bannern blir på fredag natt efter att alla anmält sig men kanske blir innan med.
Ja precis, sorry!Fredag!? Söndag menar du väl?
Riktigt fin klocka det där! Hittade ingen lämplig gif på Putin så det blev bara en som jag tyckte såg rolig ut.Gäller att hålla sin broder i öst nöjd och representera The Motherland
Güt Jag ansluter på SöndagJa precis, sorry!
Riktigt fin klocka det där! Hittade ingen lämplig gif på Putin så det blev bara en som jag tyckte såg rolig ut.
Du har verkligen laddat upp med många fina och väldigt olika bandSkickade in min anmälningsavgift igår och noterar att det noterats! Jag ser mycket fram emot detta och har valt att utmana mig själv att se hur stor min kärlek till min Sinn 104 är. Pallar den en månad på raken?
Har läst mig till att många kör en månad och skickar ut den på köp&sälj omgående efteråt, klarar jag mig ifrån den fällan? Är bredden i bandmöjligheterna tillräckligt stor för att jag ska tycka att 104an känns ny och fräsch några gånger under månaden? Osv. Det här ska bli kul och inte minst bra att detta intresse även är med och bidrar till en god sak!
Endast meshet som sitter på som är nytt, rätt kul att ta fram allt och se vad man har att jobba med!Du har verkligen laddat upp med många fina och väldigt olika band
Skickade in min anmälningsavgift igår och noterar att det noterats! Jag ser mycket fram emot detta och har valt att utmana mig själv att se hur stor min kärlek till min Sinn 104 är. Pallar den en månad på raken?
Har läst mig till att många kör en månad och skickar ut den på köp&sälj omgående efteråt, klarar jag mig ifrån den fällan? Är bredden i bandmöjligheterna tillräckligt stor för att jag ska tycka att 104an känns ny och fräsch några gånger under månaden? Osv. Det här ska bli kul och inte minst bra att detta intresse även är med och bidrar till en god sak!
Förstår det, kan ju hitta en del fynd när man gräver i byrålåderna! Tror mars kommer gå galant för din delEndast meshet som sitter på som är nytt, rätt kul att ta fram allt och se vad man har att jobba med!
Jag hoppas att du har fel, men är öppen för att det kan hända saker efter en månad. Klarar vi, jag och 104an, oss igenom den tiden känns kärleken permanent.Är nog ett gäng (inkl jag) som hoppas den kommer ut billigt på K&S när mars är slut.
Sudden är uppskriven!Fantastiskt roligt initiativ! Jag är med och kör min Tudor 79090.
Tyvärr var jag lite för snabb i anmälan så telefonen korrigerade Duddee till ”Sudden”, men jag hoppas att jag får var med ändå.
Det visade sig att bandstiften i originalgummit inte går att få loss, och jag har inga lösa 18mm-stift hemma.. (Jag vet, pinsamt)Ja, den är ganska mysig i vattnet. Jag vet inte om jag kommer stå ut med vaniljdoften när jag jobbar så jag har beställt lite ombyte till den som säkert inte matchar speciellt bra
Annars finns det på CNSDet visade sig att bandstiften i originalgummit inte går att få loss, och jag har inga lösa 18mm-stift hemma.. (Jag vet, pinsamt)
Sitter någon på några extra 18mm-stift med axlar och kan tänka sig skicka dom så sänker jag lite extra till välgörenheten.