Har köpt fina 19mm band från @tidochting.se samt R.Elia (brukar även gå att hitta fina band på rea där, t.ex. band från Rios1931)19mm mellan bandhornen på min Yema. Var köper man något gummi, Nato eller whatever för eventuellt ombyte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har köpt fina 19mm band från @tidochting.se samt R.Elia (brukar även gå att hitta fina band på rea där, t.ex. band från Rios1931)19mm mellan bandhornen på min Yema. Var köper man något gummi, Nato eller whatever för eventuellt ombyte?
Jag måste säga att jag verkligen beundrar er som väljer att köra med det knasigaste ni har i klockväg. Kudos!
Den som får besök kommer bli varse!Vad händer med #OWGMARCH-banner när deltagare får besök av Batman?
Plockas skylten ner så att säga, efter hand under månaden? Det vore ju grymt om ledningen orkade med den administrationen.
Fantastiskt!Den som får besök kommer bli varse!
Man blir ju lite sugen på att testaDen som får besök kommer bli varse!
Har oxå funderat på den. MEN den sitter ju ihop precis som en tex gmt eller utc.Fast alltså.... Regeldefinitionsmässigt.... så är väl det där TVÅ klockor? Då är du ju ute ur tävlingen samma sekund som den börjar. Two watch guy march?
Haha ja... För min del tänker jag inte driva frågan om underkännande . Medalj dock om du klarar en månad med det (dom?) där missfostren.Har oxå funderat på den. MEN den sitter ju ihop precis som en tex gmt eller utc.
så jag är inne i leken. Ellerhur @Staafen
Sen att det är den sexigaste klocka du sett är ju en annan sak
Kan inte annat än hålla med dig.Haha ja... För min del tänker jag inte driva frågan om underkännande . Medalj dock om du klarar en månad med det (dom?) där missfostren.
När nån är på g att fuskaMan blir ju lite sugen på att testa
Den som får besök kommer bli varse!
Nej, du behöver bara hålla dig till en och samma klocka hela mars. Inte testa några andra och inga pulsklockor när man ska ut och springa m.m.Hur var det nu, man behövde inte sova med klockan på va?
Nej, du behöver bara hålla dig till en och samma klocka hela mars. Inte testa några andra och inga pulsklockor när man ska ut och springa m.m.
Klart du ska vara med!Skönt! Läst hela tråden och det är lite lockande att vara med ändå trots att 2020 typ var owg.
Har äntligen lite ruljans i klocklådan så det är ju roligt att byta klocka varje dag.
Norge är bra på skidskytte, vi är bra på att ge bort pengar och plåga oss själva.Satan, lillebror börjar hamna duktigt efter...
Tanken var att skippa det i år, men jag joinar. Vem och var swishar man?@SeikoZ Ska du inte joina OWGMARCH?
Allt står i trådstarten.Tanken var att skippa det i år, men jag joinar. Vem och var swishar man?
Defensivt är det synonymt med fegt i det här fallet?Anmäld. Det blir ett defensivt val, IWC3717
JappsDefensivt är det synonymt med fegt i det här fallet?
Härligt! Vilken spridning vi har på klockor! AP-Nivån har inte ens Norska utmanarna nått upp till.Anmäler mig
AP 15400