• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A8042F94-9CEC-40C0-9398-33D8150383AF.jpeg
Anmäler mig och min Tudor Date Day Jumbo. Hodl!
 
Skickade in min anmälningsavgift igår och noterar att det noterats! Jag ser mycket fram emot detta och har valt att utmana mig själv att se hur stor min kärlek till min Sinn 104 är. Pallar den en månad på raken?

Har läst mig till att många kör en månad och skickar ut den på köp&sälj omgående efteråt, klarar jag mig ifrån den fällan? Är bredden i bandmöjligheterna tillräckligt stor för att jag ska tycka att 104an känns ny och fräsch några gånger under månaden? Osv. Det här ska bli kul och inte minst bra att detta intresse även är med och bidrar till en god sak!

68E12814-E4F2-4545-B3A5-E0AF90225311.jpeg
Det där kommer du klara galant. Fin uppsättning
 
Funderar av någon outgrundlig anledning att hoppa på detta ändå. Har ju kört de förra två gångerna så vore kanske synd att bryta trenden.

Eftersom jag inte byter klocka lika ofta längre lär de bli en baggis. Måste bara välja eller köpa en klocka först.

Kört denna i snart en månad redan men behöver nått som tål lite stöttar och vibrationer bättre än en gammal vintage
IMG_20210203_101353-01.jpeg
 
Konstigt men varför frivilligt tortera sig hela mars...
@Palenkovich @metamorfos @azcii @Caravelle33 @Matts @peterc @Burnman @mårt
Någon som vill göra mig sällskap under mars och visa hur bra armbandsur ni har?!
Jag är på, men ändå inte 😖
Hur trist det än är att skiljas från den kan det knappt finnas något bättre tillfälle än att lämna iväg den på service. Kör OWG med 58:an så kommer 390:n tillbaka utvilad, tät och fin från spat
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp