Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror det var mest för att jag tjurade ihop när jag 14.59 (slutar 15) fick in en lastbil som skulle lossa 33pall....Har du börjar tröstäta redan vecka två
Som sagt: Lädis finns i många former och förklädnar. Ta hand om er där ute i den stora världenNä, nu har du tagit fel bild. Det där är inte Läderlappen - det är ju Nalle Puh!
Den känslan vet jag precis hur den är. Var lageransvarig på mitt tidigare jobb så har råkat ut för samma sak men då handlade det oftast om att lasta 32 kollin istället.Tror det var mest för att jag tjurade ihop när jag 14.59 (slutar 15) fick in en lastbil som skulle lossa 33pall....
Vipps slutade jag INTE kl 15..
Edit. Den med maränger på var helt ok Dom andra två käkar jag nån annan gång
Låter jobbigt...Stämningen är lite grå och trist. Den gule kan dra nåt gammalt över sig...
... men vi hänger med.
Varit väldigt inaktiv de senaste dagarna pga lite tråkigheter som hänt. Men nu ska det bli ändring på det och blrja uppdateras mer igen! Imorgon dyker det äntligen upp två feta gummin från Borealis till Ploppen! Kommer nog bli riktigt smaskig på orange gummi tror jagHur går det för övrigt med ploppen vår! @Limeee
<3Varit väldigt inaktiv de senaste dagarna pga lite tråkigheter som hänt. Men nu ska det bli ändring på det och blrja uppdateras mer igen! Imorgon dyker det äntligen upp två feta gummin från Borealis till Ploppen! Kommer nog bli riktigt smaskig på orange gummi tror jag
Säger Zenit en sån vill jag ha så den kan jag ta om ett halvår, som du vet så om ca 6 månader så blir det affär när det inte blev nuNu när man ändå inte är med i OWG March så kan man passa på att köpa en ny klocka. Så valet står mellan dessa tre, ska användas dagligen. Jag gillar alla tre men får endast köpa en. För kännedom så har jag haft speedmaster och Datejust tidigare.
Vad säger OWG panelen?
1. Rolex datejust 36
2. Omega speedmaster (antingen den nya eller den gamla, ska prova båda innan köp)
3. Nya Zenith Chronomaster Sport
har inte bestämt mig för färg på urtavlan, tog bara de första bästa bilderna från Google
Hehe du ger mig mod att köpa den, ifall jag tröttnar så är den dinSäger Zenit en sån vill jag ha så den kan jag ta om ett halvår, som du vet så om ca 6 månader så blir det affär när det inte blev nu
Hemavan. Riktiga fjäll
Häromdagen??? Judge Dredd, Batman, NÅGON! @StaafenHehe du ger mig mod att köpa den, ifall jag tröttnar så är den din
Fast mitt mål är dock att köpa en Zenith Defy 21 så småningom. Måste nog vara en av de coolaste, prisvärdaste och underskattade klockmodellerna jag har stött på. Urverket är sinnessjukt! Var och testade guldversionen här om dagen. Men för mig blir det nog den i titan eller keramik
Rättare sagt 26 februari när jag kollar datumet, men jag är ju redan ute så det spelar ingen rollHäromdagen??? Judge Dredd, Batman, NÅGON! @Staafen
Får man köra dubbelklocka? OWG-klockan på vänster handled och en annan på höger handled?
Haha ja lite så men vi håller den där fladdermus uslingen stången...Låter jobbigt...