Stör mig på att du inte ändrat så du har GMTUtrustar mig inför pojken ska få 3mån vaccin. Valsar snyggt och smidigt in och glänser med swatchen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stör mig på att du inte ändrat så du har GMTUtrustar mig inför pojken ska få 3mån vaccin. Valsar snyggt och smidigt in och glänser med swatchen.
Skit också, lär inom snar framtid åka ut.Nope! Har varit uppe tidigare i tråden.
Kämpa!!!Skit också, lär inom snar framtid åka ut.
App app appHehe du ger mig mod att köpa den, ifall jag tröttnar så är den din
Fast mitt mål är dock att köpa en Zenith Defy 21 så småningom. Måste nog vara en av de coolaste, prisvärdaste och underskattade klockmodellerna jag har stött på. Urverket är sinnessjukt! Var och testade guldversionen här om dagen. Men för mig blir det nog den i titan eller keramik
Bra idé!Stör mig på att du inte ändrat så du har GMT
Ok, två lotter köpta!Förra veckan såldes det 177 lotter och den här veckan är vi uppe i 123 så här långt. Minst lika bra prisbord den här veckan så passa på att köp innan dragningen på fredag kl 15.00
Får man köra dubbelklocka? OWG-klockan på vänster handled och en annan på höger handled?
Man kan ju alltid utmana ödet för att se om Lädis är vakenNope! Har varit uppe tidigare i tråden.
Kasta inte sten i glashus!@Sonnyboy hävdar att jag som hetsar andra så mycket här i tråden omöjligt kan tillåta mig själv att faila.
Men ni vet, högmod går före fall osv....
Köpt ytterligare nytt idag...
Precis Men än är jag kvar! Och satsar på hela månaden. Fast frestelsen är stor och kommer växa ännu större!Kasta inte sten i glashus!
Personligen är jag på gränsen att åka ut, håller i en ny klocka som dök upp idag...Precis Men än är jag kvar! Och satsar på hela månaden. Fast frestelsen är stor och kommer växa ännu större!
Jag funderar på att sälja av mina nyköp bara för att det börjar bli lite jobbigt. En hann komma hem innan owg startade så den provade jag men två har jag aldrig provat ens.Precis Men än är jag kvar! Och satsar på hela månaden. Fast frestelsen är stor och kommer växa ännu större!
Han är ju redan ute!Häromdagen??? Judge Dredd, Batman, NÅGON! @Staafen
Jag vet, känns helt sjukt att packa upp nytt, inspektera och lägga undan!Jag funderar på att sälja av mina nyköp bara för att det börjar bli lite jobbigt. En hann komma hem innan owg startade så den provade jag men två har jag aldrig provat ens.
ja verkligen!Jag vet, känns helt sjukt att packa upp nytt, inspektera och lägga undan!
Ja, om du vill ha en batslap!Får man köra dubbelklocka? OWG-klockan på vänster handled och en annan på höger handled?
Märker läderlappen ifall man fuskar?Ja, om du vill ha en batslap!
Är detta ett erkännande?Märker läderlappen ifall man fuskar?
Batman ser allt och gillar inte fuskare!Märker läderlappen ifall man fuskar?
@Sonnyboy hävdar att jag som hetsar andra så mycket här i tråden omöjligt kan tillåta mig själv att faila.
Men ni vet, högmod går före fall osv....
Köpt ytterligare nytt idag...
Edit: Jag har alltså inte failat än!
Haha, nej. Än är jag inte ute, men är på god väg!Är detta ett erkännande?
Antar det är dubbel örfil för fuskare.Batman ser allt och gillar inte fuskare!
Börjar ana en uggla på mossan!!!Märker läderlappen ifall man fuskar?
Jag lovar att inte göra dig besviken!Haha, nej. Än är jag inte ute, men är på god väg!
Antar det är dubbel örfil för fuskare.
Börjar ana en uggla på mossan!!!
@Staafen , ge honom en varnings-slap så länge
Jag behöver nog en lättare örfil för att komma på rätt bana igen.Jag lovar att inte göra dig besviken!
Vi vet alla vad som hände @Andy7750 !!!Haha, nej. Än är jag inte ute, men är på god väg!
Antar det är dubbel örfil för fuskare.