Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha ha! Det kan ju också sluta riktigt bra för dig om du har lite RYGGRAD och KARAKTÄR!@Sonnyboy hävdar att jag som hetsar andra så mycket här i tråden omöjligt kan tillåta mig själv att faila.
Men ni vet, högmod går före fall osv....
Köpt ytterligare nytt idag...
Edit: Jag har alltså inte failat än!
Bit ihop, snart är det över!Jag behöver nog en lättare örfil för att komma på rätt bana igen.
Jäklar, det där var ju en box, värre än en örfil. Hade inte ens fått en box ifall jag åkte ut...Bit ihop, snart är det över!
Jo, du nämnde fusk och då är det lite hårdare tag. ❤Jäklar, det där var ju en box, värre än en örfil. Hade inte ens fått en box ifall jag åkte ut...
G-Shock är bra men inte owg bra. Så mycket fint här inne som inspirerar och därför har jag trålat lite online om CWC. Det behöver inte vara dyrt, det behöver bara vara bra! Jag drömmer mig bort från den digitala världen men jag gir ikke opp!
Första gången Läderlappen ringde en vän men troligtvis inte sista.
Hemavan? =)För kallt med ett ws på toppen, kyleffekten var inte att leka med Ni får en tråkig klocka&kaffe bild istället som mid-day check in
Jag vet! Det lustiga är att jag har 2 men ingen av dem ligger i min klocklådaLåter som att du behöver en MR-G i din klocklåda !
@hook bumpar!
Säljes/Bytes - Rolex GMT MASTER 1675/3 - Root Beer - Byten?
Hej, Fin 1675/3 med 5.0 mil serial. Varken bytta visare eller tavla. Inga skador på tavla, spår av användning i plexi finns och syns på bilderna. Servad med kvitto 2017. Länken har sedvanlig stretch. Men för att vara från 1975/76 är den fin. Öppen för bytesförslag. Mer bilder kan skickas.klocksnack.se
Snart så!
Jag är imponerad att du klarat dig såhär länge!Få mig att faila snälla! Har något nytt jag vill använda
Få mig att faila snälla! Har något nytt jag vill använda
Ja va fan....dagarna går....vad vinner man när man går i mål
Jag är imponerad att du klarat dig såhär länge!
En promenad för två i omgivningarna ?Ja va fan....dagarna går....vad vinner man när man går i mål