Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så var med...sätt en peng till min stora dag och byt klockaNä, det där känns helt bakvänt för mig.
Det är ju ett perfekt upplägg, kan inte bli bättre!Jag är på, men ändå inte
Hur trist det än är att skiljas från den kan det knappt finnas något bättre tillfälle än att lämna iväg den på service. Kör OWG med 58:an så kommer 390:n tillbaka utvilad, tät och fin från spat
Eller hur!! Lite så jag kände! Fortfarande nykär och har smekmånad med pannan. Men den är trots allt 10 år och oservad. Dessutom badar jag med mina klockor så det känns tryggt att veta att allt är i tipptopp inför sommaren. Ca 5-6 veckor tror AD jag blir av med den. Då har man ju nästan 4,5 veckor ”gratis” IOM OWG-march. Dessutom har man en frestelse mindre som kan förstöra för en, win winDet är ju ett perfekt upplägg, kan inte bli bättre!
Det är ju lätt för dig som bara har en Panna. För mig som har flera så blir det ju väldigt lätt att råka sätta på sig fel klocka eftersom dom ser likadana ut.Konstigt men varför frivilligt tortera sig hela mars...
@Palenkovich @metamorfos @azcii @Caravelle33 @Matts @peterc @Burnman @mårt
Någon som vill göra mig sällskap under mars och visa hur bra armbandsur ni har?!
Sorry, nope. Alldeles för roligt med några stycken att växla mellan beroende på humör.Konstigt men varför frivilligt tortera sig hela mars...
Någon som vill göra mig sällskap under mars och visa hur bra armbandsur ni har?!
Men vänta nu, skrev du i tråden?nä alltså, jag gillar att byta
Inga hårda grabbar de där Paneristisarna!Konstigt men varför frivilligt tortera sig hela mars...
Exakt!Äh, ni som tvekar. Kom ihåg att det aldrig är för tidigt att ge upp, ta emot läderlappslavetten och byt klocka
Helt korrekt. Vi gömmer oss bakom våra stora klockor.Inga hårda grabbar de där Paneristisarna!
Jag gjorde en liten uppdatering.Men vänta nu, skrev du i tråden?
Hoppas du varvar mycket. Fint av digBara för att bevisa hur dumt det här är så kommer jag att skänka en hundring per klocka jag använder i mars till BCF
Tveksam, men ska fundera på det... kanske skulle vara nyttigtKonstigt men varför frivilligt tortera sig hela mars...
Tack, jag var påväg själv.Min OCD tog över, klarade inte av att det slutade på 61kr.
Min OCD tog över, klarade inte av att det slutade på 61kr.
Hehe, man kanske ska Swisha över någon ojämn slant, typ 3:- med jämna mellanrum så ni avrundar det uppåt senTack, jag var påväg själv.
Uppskriven!När man varit owg med denna över ett år så lär mars gå hyfsat snabbt. Submariner 116610.
Ja OCD är jobbigt. Hade 22kr som gjorde det ojämnt på mitt bankkonto.Min OCD tog över, klarade inte av att det slutade på 61kr.
Nä, det där känns helt bakvänt för mig.
Jag anmälde ju mig här med Certina DS samt att jag kör vit månad under mars också.
Nu var det visst beslutat på jobbet att det blir löppassutmaning under 6 veckor med start 1:a mars... typiskt, men alla för laget osv...
Jag ändrar från Certina till Apple Watch för att fixa löprundorna på ett vettigt sätt.
Det blir en tuff månad som det ser ut!!
Listan är uppdaterad!Anmäler mig också, för de goda sakernas skull.
Halios Fairwind blir det
Det är tortyr men jag är övertygad om att det är bra träning...Tveksam, men ska fundera på det... kanske skulle vara nyttigt
Du är fan bäst assåBara för att bevisa hur dumt det här är så kommer jag att skänka en hundring per klocka jag använder i mars till BCF