Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snart byts siffrorna ut mot en knapp i mitten där det står larm.Stora och tydliga siffror kan vara behändigt när man fyller 40 senare i år och blir gubbe
Snart byts siffrorna ut mot en knapp i mitten där det står larm.
Ses imorn!God kväll Batman! Checkar in nu men i morgon blir det någonting annat på armen. Livet är för kort för utebliven rotation.
Fantastiskt fint ändamål dock, grymt initiativ, hatten av! Nästa år kommer jag bidra men mest troligt checka ut direkt
Sorry, over and OUT..!
Varför vänta tills imorgon?God kväll Batman! Checkar in nu men i morgon blir det någonting annat på armen. Livet är för kort för utebliven rotation.
Fantastiskt fint ändamål dock, grymt initiativ, hatten av! Nästa år kommer jag bidra men mest troligt checka ut direkt
Sorry, over and OUT..!
Äntligen helt legitimt att köra dubbelpipigt!!!Borde finnas en modell med BÅDE knapp och klocka
Veckohandlat mat med hela familjen. Nu har man gjort sig förtjänt av en öl. Ni som vet, ni vet.
Stöttar min lokala kinakrog.
Sinnesjukt klockval. Klarar du detta fixar du vad som helst.Vi hänger kvar! Men inte är det enkelt..
Rapporterar in
Igår så hände det något i mig, jag tog av mig klockan när jag skulle gå och lägga mig.. och när jag håller skiten i handen så inser jag att jag hatar den här jävla klockan. Bara faktumet att datumet hoppar omkring som en kanin med rabies gör mig arg & ledsen. Men missförstå mig inte, jag ska klara av hela månaden & sen sänka skiten i Mälaren
KÄMPA!Minns inte vilken dag jag åkte ut förra året men det var här någonstans runt en vecka plus någon dag eller två... Då pga en grailklocka vilket jag ändå kan se som någorlunda naturligt att shit happens.
Sista dagarna här har dock inte varit roliga, den är inte lika bekväm längre, vill egentligen inte ta bilder på den för jag är lite less på den, kanske tillåme är så illa att jag inte ens vill se den?
Har tristessköpt en ny klocka bara för att, kollar på band mm, byter band och testar klockor i mitt huvud...
Har dock låtit bli att pilla på övriga klockorna än sålänge för gör jag det är det nog kört!
Det här kommer bli tuffare än jag trodde när jag safeade och valde min favoritbeater!
Fortfarande lugnt här, ingen abstinens!
Haha du skulle passat bra hos oss på andra sidanVeckohandlat mat med hela familjen. Nu har man gjort sig förtjänt av en öl. Ni som vet, ni vet.
Underbart! Svalde den med hull och hår!Nu kastar jag in handduken…
…i tvättmaskinen och sätter mig i soffan med min G-Shock, inga problem här inte