Ja det är lättare för mig. Jag har bara en PaneraiSorry, nope. Alldeles för roligt med några stycken att växla mellan beroende på humör.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det är lättare för mig. Jag har bara en PaneraiSorry, nope. Alldeles för roligt med några stycken att växla mellan beroende på humör.
+1Bara för att bevisa hur dumt det här är så kommer jag att skänka en hundring per klocka jag använder i mars till BCF
Tack @NiklasF vilken miss av mig att inte länka till https://www.owgmarch.com/ Det är fixat nu. Alla anmälda står i den andra posten som @Staafen sköter om. Han kommer också stryka om någon mot förmodan skulle misslyckas under mars.@Berns och @Staafen, jag har några förslag/önskemål på de första inläggen i tråden.
- En länk till https://www.owgmarch.com/ så att fler hittar dit nu när det finns en fin hemsida.
- Att det står hur många som är anmälda, eller fortfarande med i tävlingen.
P.S.
Ja, jag ska välja klocka och betala anmälningsavgiften. Eventuellt dyker det upp något nytt till helgen.
D.S.
Snyggt!Tack @NiklasF vilken miss av mig att inte länka till https://www.owgmarch.com/ Det är fixat nu. Alla anmälda står i den andra posten som @Staafen sköter om. Han kommer också stryka om någon mot förmodan skulle misslyckas under mars.
Tack @NiklasF! Som @Berns skriver ovan kommer jag stryka de som åker ut, en klassisk lavett kommer utdelas samt möjligtvis något mer för att markera detta. Jag har uppdaterat så att antalet anmälda står med redan nu, just nu är vi 118st.@Berns och @Staafen, jag har några förslag/önskemål på de första inläggen i tråden.
- En länk till https://www.owgmarch.com/ så att fler hittar dit nu när det finns en fin hemsida.
- Att det står hur många som är anmälda, eller fortfarande med i tävlingen.
P.S.
Ja, jag ska välja klocka och betala anmälningsavgiften. Eventuellt dyker det upp något nytt till helgen.
D.S.
Planen har hela tiden varit att hålla listan uppdaterad löpande så detta kommer att ske. Jag hade tänkt lägga till antalet deltagare så snart utmaningen var igång men har gjort det redan nu. Jag hänger ohälsosamt mycket på KS så jag tror att listan kommer uppdateras nästan direkt om någon åker ut men har även ett jobb och familj vid sidan om KS så ibland kan det dröja någon timme kanske.Snyggt!
Nu blottlägger jag min lathet här:
Det är för många anmälda (vilket såklart är jättekul!) för att jag ska orka räkna alla. Om @Staafen ville göra det i samband med att listan hålls uppdaterad så skulle jag tycka det var givande. Men jag är som sagt för lat själv och räknar inte med att någon annan ska mindre lat.
Jag har tagit tjänstledigt och min familj har inte sett mig på flera veckor... känns ändå rimligt.Planen har hela tiden varit att hålla listan uppdaterad löpande så detta kommer att ske. Jag hade tänkt lägga till antalet deltagare så snart utmaningen var igång men har gjort det redan nu. Jag hänger ohälsosamt mycket på KS så jag tror att listan kommer uppdateras nästan direkt om någon åker ut men har även ett jobb och familj vid sidan om KS så ibland kan det dröja någon timme kanske.
Jag ska prata med frun ikväll. Det är troligtvis inga problem att hon går in och stöttar mig ekonomiskt och tar barnen i en månad.Jag har tagit tjänstledigt och min familj har inte sett mig på flera veckor... känns ändå rimligt.
Jag har tagit tjänstledigt och min familj har inte sett mig på flera veckor... känns ändå rimligt.
Man får ju ge och ta i ett förhållande...!Jag ska prata med frun ikväll. Det är troligtvis inga problem att hon går in och stöttar mig ekonomiskt och tar barnen i en månad.
Jag har tagit tjänstledigt och min familj har inte sett mig på flera veckor... känns ändå rimligt.
Skilsmässorna ökar överraskande mycket i april, tillsammans med manlig mental ohälsaJag ska prata med frun ikväll. Det är troligtvis inga problem att hon går in och stöttar mig ekonomiskt och tar barnen i en månad.
"Älskling, du vet den här OWG-grejen som "nämnt" några gånger som du är så trött på att höra om..."Man får ju ge och ta i ett förhållande...!
Allt pga av superspridaren @Berns och hans OWG virus!Skilsmässorna ökar överraskande mycket i april, tillsammans med manlig mental ohälsa
Jag beundrar din hängivenhet inför uppgiftenJag har tagit tjänstledigt och min familj har inte sett mig på flera veckor... känns ändå rimligt.
Absolut! Man får alltså inte ens byta klocka till gymmet? (kan ju köra helt utan klocka då). Utmaningen antagen.
Korrekt! En klocka i en månad och inga byten eller ens testa annat. Det ska vara som att du bara äger en klocka!Absolut! Man får alltså inte ens byta klocka till gymmet? (kan ju köra helt utan klocka då). Utmaningen antagen.
Om man vill kunna prova andra klockor får man joina NorrbaggarnaKorrekt! En klocka i en månad och inga byten eller ens testa annat. Det ska vara som att du bara äger en klocka!
hahahah2020 var ett av de värsta åren i mannaminne...
En världsomfattande pandemi härjade och världens mäktigaste man och tillika USAs president hette Donald Trump. För att försöka återspegla 2020-misären under mars månad 2021 (som jag vet kommer bli en rejäl misär i sig självt) så har jag till #owgmarch valt att dyka djupt ned i byrålådan och maximera misären med följande ”comb over”
Armbandsuret som kom till utifrån ett aprilskämt har aldrig fått mig att längta mer efter april.
En miserabel hyllning till en tvivelaktig f.d president som officiellt har ljugit eller fällt felaktiga uttalanden hela 30.573 gånger under sin ämbetsperiod och som jag nu ska försöka betrakta 31 dagar på armen.
Make Klocksnack Great Again!
Nu anmäld och har donerat till Min stora dag. Klockan blir mitt senaste förvärv Certina DS action diver 38 mm. Kanske lite för liten utmaning då denna är en så enkel klocka att bära jämt. Men nu kör vi!Korrekt! En klocka i en månad och inga byten eller ens testa annat. Det ska vara som att du bara äger en klocka!