Idag kom denna trevliga sak! Seiko 7005-8052 från mars 1974. Jag har inte testat den och kommer inte göra förrän i april.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Idag kom denna trevliga sak! Seiko 7005-8052 från mars 1974. Jag har inte testat den och kommer inte göra förrän i april.
Biceps som napp förstår att du känner att du behöver gymma en del dåHon brukar försöka använda min biceps som napp när hon är hungrig. Dock blir hon sur efter en stund
Biceps som napp förstår att du känner att du behöver gymma en del då
Här på K&S alldeles nyligen
...bor det folk i minibaren?
Det är nog sådana där "minifolk" från Fisher-Price...bor det folk i minibaren?
Hahahaha det hade jag inte ens sett. Pinsamt!...bor det folk i minibaren?
...låter dyrt?Det är nog sådana där "minifolk"
Nej då, det blev bara bara bättreHahahaha det hade jag inte ens sett. Pinsamt!
Det kan inte bli rätt varje gång Sjukt bra nivå på bat-slapsenHahahaha det hade jag inte ens sett. Pinsamt!
...bor det folk i minibaren?
YES, visste att du skulle snappa upp den you're good!
Hahaha letade efter en bild när Batman över rättstavning.Hahahaha det hade jag inte ens sett. Pinsamt!
Hahaha letade efter en bild när Batman över rättstavning.
Men hittade nåt värre. Den här är jobbig
/ Robin hälsar
Edit: Jag är sjuk, jag vet. Sorry!
I’ll show myself out
Inga kommentarer.Hows it going? @SeikoZ
Abstinens kickat in från igår? Drabbad av sprickorna från betongen som spritt sig till klockbyte?
Du fick ju fan en varningslavett som hette dugaInga kommentarer.
Inga kommentarer.
Aga brukar ge motsatt effekt.Du fick ju fan en varningslavett som hette duga
Fan jag kanske är en blodhund trots allt. Skall vi kalla på läderlappen?Aga brukar ge motsatt effekt.
Aga brukar ge motsatt effekt.
Kör Nisse, kör!Fan jag kanske är en blodhund trots allt. Skall vi kalla på läderlappen?
Fan jag kanske är en blodhund trots allt. Skall vi kalla på läderlappen?
Ni har inga bevis!Kör Nisse, kör!
Vi behöver en till bekräftelse, än är jag inte fulländad blodhundKör Nisse, kör!
Klokt! Så det inte blir vargen kommer över det här!Vi behöver en till bekräftelse, än är jag inte fulländad blodhund