But whyyyyyKonstigt men varför frivilligt tortera sig hela mars...
@Palenkovich @metamorfos @azcii @Caravelle33 @Matts @peterc @Burnman @mårt
Någon som vill göra mig sällskap under mars och visa hur bra armbandsur ni har?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
But whyyyyyKonstigt men varför frivilligt tortera sig hela mars...
@Palenkovich @metamorfos @azcii @Caravelle33 @Matts @peterc @Burnman @mårt
Någon som vill göra mig sällskap under mars och visa hur bra armbandsur ni har?!
But whyyyyy
Jag tror deras flagga är en bild på en rondell och en bil som kör runt runt. Men inte helt hundra.Tänkte för övrigt bli medlem på tidssonen och kika lite där då och då. Men omöjlig verifieringsfråga...
Det finns ingen regel som säger att man måste ha klockan varje dag, man kan ju gå naken så att säga. Men det är ju mycket roligare om man har klockan varje dag och även postar en bild så de andra får följa ens vardag. Däremot får man ju självklart inte använda eller testa någon annan klocka, inte ens pulsklockor och liknande.@Staafen @Berns, jag skulle vilja ha en förtydling i reglerna kring hur ofta klockan måste användas. I Norges regler står det till exempel att den ska användas varje dag. Är de så här också eller kan man vara utan klocka i flera dagar? Jag tycker personligen att den måste vara på varje dag. Men de är jag de
Snyggt! Jag hotade med en örfil om de inte levererade på en dag.Läderlappen levererar blixtsnabbt
Snyggt! Jag hotade med en örfil om de inte levererade på en dag.
Omfg Satan så fina priser!! Känns najs eftersom det är min tur att vinna nåt. I princip redan klart så frågan är bara vem jag ska pma så ni kan lägga prylarna på lådan idagTävling vecka 4
Priser;
-
- 3 årsprenumerationer på Out Of Time Magazine
- 3 natoband från wristbuddys.com
- ”Albert the rabbit”. En vit t-shirt för barn. Valbara storlekar för 2-6 åringar. (Värde: 280kr) från WOFS Watches
- Casio "Casioak" GA-2100-1A1ER, fullset, med garantibevis och allt som kom med som ny, uttagen 191210. skänkt av @roosterman
-
-
-
-
-
Jag brukar ha samma känsla oavsett vad jag spelar på!Omfg Satan så fina priser!! Känns najs eftersom det är min tur att vinna nåt. I princip redan klart så frågan är bara vem jag ska pma så ni kan lägga prylarna på lådan idag
Haha, ja visst är det märkligt!? Kört lotto ca 16 år, eurojackpot några år, hästar varje lördag, bingolotto vid uppesittarkvällar osv. Har alltid känslan av att nu kommer miljonerna!Jag brukar ha samma känsla oavsett vad jag spelar på!
För att du kan, inte för att du villBut whyyyyy
Jag spelar också varenda vecka med precis samma känsla, vet inte om det är ett narcissistiskt eller masochistiskt beteende som får mig att fortsätta eftersom jag hittills inte vunnit nått över hundralappen...Haha, ja visst är det märkligt!? Kört lotto ca 16 år, eurojackpot några år, hästar varje lördag, bingolotto vid uppesittarkvällar osv. Har alltid känslan av att nu kommer miljonerna!
V A R E N D A, J Ä V L A, G Å N G!! Man är så dum i huvudet så det finns inte
Haha, bådar gottÄr redan trött på klockan och mars har inte ens börjat. Det är alltså ett märke (Dan Henry) med quick release på alla sina läder. Men länken är rena helvetet att lossa, spelar inga roll vilka verktyg man har. Den pajade min ände på bergeon 6767 och provade en annan nu. Tog 30min med pinn-änden för med (ny) gaffel går det inte. Repor bak och länken misshandlad på baksidan och fick dessutom en repa på framsidan, fattar inte hur då jag aldrig slant över dit. Bara jag kollar på den nu blir jag arg och den ska jag ha på mig hela mars...
Tyckte de kändes passande jaLite roligt att du @Nissenutz donerade 112 kr! Är det ett diskret rop på hjälp inför klockfastan?
Om du klarar hela mars får du skicka den till @Margarinkungen, så kan han drämma till den med storsläggan! Och så behöver du aldrig mer se denÄr redan trött på klockan och mars har inte ens börjat. Det är alltså ett märke (Dan Henry) med quick release på alla sina läder. Men länken är rena helvetet att lossa, spelar inga roll vilka verktyg man har. Den pajade min ände på bergeon 6767 och provade en annan nu. Tog 30min med pinn-änden för med (ny) gaffel går det inte. Repor bak och länken misshandlad på baksidan och fick dessutom en repa på framsidan, fattar inte hur då jag aldrig slant över dit. Bara jag kollar på den nu blir jag arg och den ska jag ha på mig hela mars...
Blir svinlack. Tyvärr är länken snygg annars hade jag slängt den åt helvete.Haha, bådar gott
KämpaBlir svinlack. Tyvärr är länken snygg annars hade jag slängt den åt helvete.
Tur att jag ska på massage nu så jag får lugna ner mig.
@Limeee haha han får den i secret santa 2021. Nä men är ju trist för är en trevlig klocka på många sätt men helt idiotiskt att ha så krånglig länk särskilt när alla läder är quick release.
Ja riktigt tråkigt, du får gömma den långt ner i någon byrålåda. Så kanske ilskan har släppt när det väl blir mars, och så får du skippa länkenBlir svinlack. Tyvärr är länken snygg annars hade jag slängt den åt helvete.
Tur att jag ska på massage nu så jag får lugna ner mig.
@Limeee haha han får den i secret santa 2021. Nä men är ju trist för är en trevlig klocka på många sätt men helt idiotiskt att ha så krånglig länk särskilt när alla läder är quick release.
Märkligt att den fick en repa fram faktiskt. Men aja kan iaf. använda den utan varsamhet nu.
Du hinner byta än!Är redan trött på klockan och mars har inte ens börjat. Det är alltså ett märke (Dan Henry) med quick release på alla sina läder. Men länken är rena helvetet att lossa, spelar inga roll vilka verktyg man har. Den pajade min ände på bergeon 6767 och provade en annan nu. Tog 30min med pinn-änden för med (ny) gaffel går det inte. Repor bak och länken misshandlad på baksidan och fick dessutom en repa på framsidan, fattar inte hur då jag aldrig slant över dit. Bara jag kollar på den nu blir jag arg och den ska jag ha på mig hela mars...
Nä har lovat och vill ge den tid ändå.Du hinner byta än!
Låter som du får en tuff tid framöver men ingen har ju sagt att det ska vara lätt. Kämpa på!Nä har lovat och vill ge den tid ändå.
Tror ni inte min buss var inställd också?