Man kanske skulle utmana sig ordentligt och låna grabbens gul??
Tror att @Derix tycker att du ska låna grabbens klocka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man kanske skulle utmana sig ordentligt och låna grabbens gul??
Du kanske kan få låna grabbens gul?! *se en post uppJag SKA vara med men kan inte bestämma mig för klocka
Mvh
Ola G
Vill du anmäla dig nu eller återkommer du när du valt klocka?Jag SKA vara med men kan inte bestämma mig för klocka
Mvh
Ola G
Okej, count me in!
Jag deltar med min Polar Explorer!
Ålrajt let fakking do this. DW-5610DN
Exakt vad som hände....Jag läser av princip inte instruktioner så snart kommer det mer pengar...Listan är uppdaterad! En fråga, så att det inte blivit något fel. Har ni Swishat in betalningen direkt till Min stora dag? Den syns nämligen inte i slingan.
Haha du behöver absolut inte betala mer. Ville bara kolla så att vi inte fått något fel på insamlingssidan.Exakt vad som hände....Jag läser av princip inte instruktioner så snart kommer det mer pengar...
Det är givet! Finns den som vuxenvariant?Tror att @Derix tycker att du ska låna grabbens klocka
Var inte så snabb bara, ordnat nu!Listan är uppdaterad! En fråga så att det inte blivit något fel. Har ni Swishat in betalningen direkt till Min stora dag? Den syns nämligen inte i slingan.
Vad menar du? Det här är vuxenvariantenDet är givet! Finns den som vuxenvariant?
Hmm, det kanske är dags att bestämma sig för vilken klocka man ska använda i Mars?
Tävling vecka 1
Priser;
- 3 årsprenumerationer på Out Of Time Magazine
- 3 natoband från wristbuddys.com
- Ett kit med sailcloth, vintage läder och mocka från Tidochting.se
- ”Hands in hand”. En vit t-shirt i valfri storlek med motivet på vänster bröst. (Värde ca 350kr) från WOFS Watches
- 1 Svart Valet Tray (large) från IFLW
- Boken "A Man & His Watch" skänkt av @Hasse Varg
-
-
-
-
-
Tävling vecka 2
Priser;
- Lagonda på band med extra länk och pouch skänkt av @NiklasF
- ”Hide and seek” limiterad fotokonst om 99 ex där vi försökt fånga både en känsla och en vintageklocka. Mått: ca 61 cm x 45 cm. Kommer i ram av alträd (svart) samt upphängningsanordning. (Värde: 1800kr) från WOFS Watches
- 1 Blå Valet Tray (set) från
-
-
-
-
-
Tävling vecka 3
Priser;
-
- 3 MN-band i olika färger från Tidochting.se
- Valfritt läderband från Hirsch, finns bland annat Hirsch ”Siena”, Hirsch ”James” mm. (Värde: från 250kr till 700kr) från WOFS Watches
- 1 Pearl Verde för 1 klocka från IFLW
-
-
-
-
-
Tävling vecka 4
Priser;
-
- ”Albert the rabbit”. En vit t-shirt för barn. Valbara storlekar för 2-6 åringar. (Värde: 280kr) från WOFS Watches
- Casio "Casioak" GA-2100-1A1ER, fullset, med garantibevis och allt som kom med som ny, uttagen 191210. skänkt av @roosterman
- 1 Pearl Lilac för 2 klockor från IFLW
-
-
-
-
-
Gäller att byta klockor nu tredje klockan för idag.
Kommer bli en riktigt jobbig månad...Längtar till mars nu!
Nej då, det jobbiga är nu innan vi kan byta till mars klockan, jag är redan less på denna ju...Kommer bli en riktigt jobbig månad...
Isofrane borde göra sig braÄr det någon här som har något snyggt gummi som kan passa till min Ploprof? Börjar bli lite orolig över hur jag ska klara en hel månad på bara mesh 24mm och helst något i stil med ett sådant som Ploprofen till vänster på bilden har, alla färger av intresse!
Ja ett sådant skulle vara grymt, går de att beställa någonstans inom Sverige? Har inte tid med massa tulldeklaration och elände Eller om någon sitter på ett här på forumet får no gärna hojta till!Isofrane borde göra sig bra
Osäker på om de finns att köpa inom riket. Ett annat tips är Borealis "isofrane-kopia" som brukar vara väldigt omtycktJa ett sådant skulle vara grymt, går de att beställa någonstans inom Sverige? Har inte tid med massa tulldeklaration och elände Eller om någon sitter på ett här på forumet får no gärna hojta till!
Gäller att byta klockor nu tredje klockan för idag.
Samma här också. Kör dubbelpipigt för tillfället, bara för att jag kanSamma här
Ja har kollat en del på Borealis, såg schyssta ut! De skickas från Portugal, men det kanske får bli det ändå. Tråkigt nog var det slut på de svarta... Men kanske får testa blått eller orange iställetOsäker på om de finns att köpa inom riket. Ett annat tips är Borealis "isofrane-kopia" som brukar vara väldigt omtyckt