Inga problem dettaGodmorgon gänget!
Fick bli en G-shock idag. Vad har ni va....nä just det ni kör samma klocka än ja? Äsch kom över till the fun side Läderlappen behöver öva på sina slaps oxå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inga problem dettaGodmorgon gänget!
Fick bli en G-shock idag. Vad har ni va....nä just det ni kör samma klocka än ja? Äsch kom över till the fun side Läderlappen behöver öva på sina slaps oxå.
Det förstår jag oxå med den klockan. Riktigt snyggInga problem detta
Haha, risken är ju ganska stor och att man inte klarar hela mars med en sådan pjäsDet förstår jag oxå med den klockan. Riktigt snygg
Nästa år kanske du ska prova på en mer utmaning kanske?
Risk finnesHaha, risken är ju ganska stor och att man inte klarar hela mars med en sådan pjäs
Risk finnes
Seså, lägg Omegan nu och ta på nått annat, jag vill se hela din samling runt handleden (inte samtidigt då) kom igen nu DOOOO IIIITTT
Godmorgon gänget!
Kom igen nu @Aros
Vi väntar ju på dig!
Bit ihop!Jaja, vi tar väl en dagens då!
Inte för att någon bryr sig men...
Fett less på det här skiten nu
Tycker den där tavlan är rätt ball alltså. Kan du posta en lumebild?Jaja, vi tar väl en dagens då!
Inte för att någon bryr sig men...
Fett less på det här skiten nu
Im still in!! Behövde få lite nya krafter
Grattis! Skönt att bli ekonomiskt oberoende?Dag 13.
Känns lite lättare idag. Kan ju bero på att det är lördag och att man hade turen att vinna i lotteriet igår. Händer inte ofta men det känns rätt bra att kunna titulera sig vinnare.
Oh, by the way
”We love winners. We love winners. Winners are winners.”
Dag 13, bara 20 dagar kvar nu, inga problem!