S
Staafen
Guest
Om du inte klarar mars ut måste du sälja den där till mig!Im still in!! Behövde få lite nya krafter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du inte klarar mars ut måste du sälja den där till mig!Im still in!! Behövde få lite nya krafter
Vad roligt! Vem har högsta nu?Kom ihåg att buda på rolex plånkan här:
Avslutad - Rolex plånbok auktion för OWG March och min stora dag
Högsta budet just nu är 1400 kr. En flång ny och oanvänd Rolex plånbok som auktioneras ut i syfte att bidra till min stora dag. Det var en vinst som den gode erow vann i OWG March lotteriet men han valde att auktionera den vidare vilket är fantastiskt generöst :) Så ös på nu med bud i OWG...klocksnack.se
Tror att senaste budet var på 1200 kr men det känns smått omöjligt att hänga med här i tråden så hojta gärna till om jag missar något bud. Kör hårt och ha en bra helg
Fresta mig inte det är den absolut finaste 6306/6309 jag ägt och jag älskar den. Hoppas inte OWGM får mig att göra något dumt med den...Om du inte klarar mars ut måste du sälja den där till mig!
Den kommer vara i säkert förvar!Fresta mig inte det är den absolut finaste 6306/6309 jag ägt och jag älskar den. Hoppas inte OWGM får mig att göra något dumt med den...
Men det känns helt klart som en klocka i din stil?
Kram från KS varmaste tråd!Jag och fulhuve är ungefär lika pigga idag. Sitter i soffan och stirrar på min tomma kaffekopp. Ruskigt trött idag. Min älskade fru och avkommor lätt mig ta sovmorgon till 08:00 åtminstone. Tacksam för det. Ladda upp batterierna med några koppar lut till. Sen ska jag och mina kusiner upp till farmors lägenhet och se om det finns något krafs/arvegods vi vill ha.
Jag och 58:an glider vidare genom mars.
Men till övriga i tråden vill jag ändå säga att idag kan vara en emotionellt jobbig dag för mig, blir ett litet avsked och förmodligen en del tårar när man kommer upp i farmors tomma lägenhet för sista gången. Så för att lätta upp min svarta sorgliga vardag kan ni varva lite klockor så man får lite humoristiska batman-memes ala @Staafen att skratta åt när man kommer hem.
Ha en fin lördag kamrater
Svårt på dagtid men lilla toaletten bjöd på hyfsat mörkerTycker den där tavlan är rätt ball alltså. Kan du posta en lumebild?
Med det sagt:
Fett less på snön?? Den försvinner snart och sen kommer solen.Jaja, vi tar väl en dagens då!
Inte för att någon bryr sig men...
Fett less på det här skiten nu
Oron leder på 1200 kr tror jag men om någon lagt ett högre får ni gärna uppdatera mig här och i pmVad roligt! Vem har hösta nu?
Grym!Svårt på dagtid men lilla toaletten bjöd på hyfsat mörker
@Oron, bra budat! Har vi ett högre bud?Oron leder på 1200 kr tror jag men om någon lagt ett högre får ni gärna uppdatera mig här och i pm
Im still in!! Behövde få lite nya krafter
Perfekt sommarklocka ju! Ska du verkligen sälja den?Rullar på fint som OWG... trivs med Omegan, men Breitlingen hämta jag ut igår och skall knåpa ihop en säljannons på den under dagen..
Det är jag övertygad om!Den kommer vara i säkert förvar!
Det är väl bra den dagen du vill köpa tillbaka!Det är jag övertygad om!
Ingen KS-explorers club för dig inte. Silkesvantar på
Helt klartDet är väl bra den dagen du vill köpa tillbaka!
SAABSolen skiner, fåglarna kvittrar, regnet vräker ner
Men det är HELG