• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Im still in!! Behövde få lite nya krafter
20210313_081328.jpg
Om du inte klarar mars ut måste du sälja den där till mig! 😁

Kom ihåg att buda på rolex plånkan här:

Tror att senaste budet var på 1200 kr men det känns smått omöjligt att hänga med här i tråden så hojta gärna till om jag missar något bud. Kör hårt och ha en bra helg :)
Vad roligt! 😃 Vem har högsta nu?

Senast redigerad av en moderator:
Jag och fulhuve är ungefär lika pigga idag. Sitter i soffan och stirrar på min tomma kaffekopp. Ruskigt trött idag. Min älskade fru och avkommor lätt mig ta sovmorgon till 08:00 åtminstone. Tacksam för det. Ladda upp batterierna med några koppar lut till. Sen ska jag och mina kusiner upp till farmors lägenhet och se om det finns något krafs/arvegods vi vill ha.
Jag och 58:an glider vidare genom mars.

Men till övriga i tråden vill jag ändå säga att idag kan vara en emotionellt jobbig dag för mig, blir ett litet avsked och förmodligen en del tårar när man kommer upp i farmors tomma lägenhet för sista gången. Så för att lätta upp min svarta sorgliga vardag kan ni varva lite klockor så man får lite humoristiska batman-memes ala @Staafen att skratta åt när man kommer hem.

Ha en fin lördag kamrater
3AAD4765-F047-4412-AB58-1F0622CDBD7B.jpeg

Jag och fulhuve är ungefär lika pigga idag. Sitter i soffan och stirrar på min tomma kaffekopp. Ruskigt trött idag. Min älskade fru och avkommor lätt mig ta sovmorgon till 08:00 åtminstone. Tacksam för det. Ladda upp batterierna med några koppar lut till. Sen ska jag och mina kusiner upp till farmors lägenhet och se om det finns något krafs/arvegods vi vill ha.
Jag och 58:an glider vidare genom mars.

Men till övriga i tråden vill jag ändå säga att idag kan vara en emotionellt jobbig dag för mig, blir ett litet avsked och förmodligen en del tårar när man kommer upp i farmors tomma lägenhet för sista gången. Så för att lätta upp min svarta sorgliga vardag kan ni varva lite klockor så man får lite humoristiska batman-memes ala @Staafen att skratta åt när man kommer hem.

Ha en fin lördag kamrater
3AAD4765-F047-4412-AB58-1F0622CDBD7B.jpeg
Kram från KS varmaste tråd!

Planen var att byta till länk idag. Vi skulle varit på 40-årsmingel till en kompis som nyss fyllde. Utomhus i ur och skur - då kunde man ju ändå klä upp klockan tänkte jag, men skiten blir tyvärr inställt pga någon Coronaincident. Jag tror jag kör vidare på Nato och sparar länken till när det börjar bli tufft på riktigt.
Trevlig lördag på er!
CF0A7A2C-9C1E-438B-9144-24D4A1A62D61.jpeg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp