Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men snyggt jobbat! Fan man blir varm i hjärtat av dessa generösa bud
Perfekt sommarklocka ju! Ska du verkligen sälja den?
1400kr bjudet från herren med stål-Sub!
Du får lära rymdgubben räkna dagar i almanackan eller försöker du lura på mig en annan klocka sista mars? Luring!
Gillart'Testar sharkmesh på tonfiskburken. Inte helt övertygad ännu.
Två av dom Snart dags att ta ut sommarSAABarna
Jag räknade nog inte med idag. Jag ger migDu får lära rymdgubben räkna dagar i almanackan eller försöker du lura på mig en annan klocka sista mars? Luring!
Jag med egentligen men det kommer med ett litet ofrivilligt bilhandlarhäng som jag inte är helt överens med. Ännu.Gillart'
Riktigt imponerande!!Bytte tillbaka till läder efter nästan en vecka med gummi. Passade även på att kolla tidshållningen vilket var +-0s sedan första mars
Den är mindre kul. Du får plocka fram avbitartången och gå lossJag med egentligen men det kommer med ett litet ofrivilligt bilhandlarhäng som jag inte är helt överens med. Ännu.
Gör det inte!Jag räknade nog inte med idag. Jag ger mig
Senast jag fick sovmorgon var strax innan Dackefejden.Efter en sovmorgon är det nu dags för frukost!
Har aldrig plåtat den tyvärrJag vill, vill inte men..,,,varför inte ? @seikodiverr har kanske bättre bilder ? över mitt trötta ur. borde kanske bytas ut mot ett SLGH005?
Du glömde den ryska morgondansen!Morgonrutinen: Vakna, vrid tillbaka den ivriga klockan två minuter, kaffe.
Det kan du ge dig på att jag blir. MEN, det är Kärlek på hög nivå