Haha, den kommer efter kaffet!Du glömde den ryska morgondansen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, den kommer efter kaffet!Du glömde den ryska morgondansen!
Kolla eventet med Mr. Satoshi Hiraga 17e januari 2020 KM Globen såklart. Kan finnas en bild på min Peacock då. Kan finnasHar aldrig plåtat den tyvärr
Aha! Du menar en handledsbild! Nu ringer det en liten liten klockaKolla eventet med Mr. Satoshi Hiraga 17e januari 2020 KM Globen såklart. Kan finnas en bild på min Peacock då. Kan finnas
F’låt. Var otydlig!Aha! Du menar en handledsbild! Nu ringer det en liten liten klocka
Du glömde den ryska morgondansen!
Det där är ju @Flecktarn efter kaffet!Ryska ”dagen efter” aka ”full på jobbet”
Gör det inte!
Det är bara 19 dagar.
Man kan inte räkna både denna och den första april. Antingen räknar man nästa dag då det förflutit en dag och då sluta när det blivit 1/4, eller så räknar man dagen som ska förflyta och sista som ska förflyta är den 31/3.
Kaffet intaget, dags att dra på sig Addidasbyxorna och gå ner i lergruvan!Det där är ju @Flecktarn efter kaffet!
Du får läsa originalinlägget, läs ordentligt innan du löser fel uppgiftGör det inte!
Det är bara 19 dagar.
Man kan inte räkna både denna och den första april. Antingen räknar man nästa dag då det förflutit en dag och då sluta när det blivit 1/4, eller så räknar man dagen som ska förflyta och sista som ska förflyta är den 31/3.
Bara att dra igång denna på hög volym med sedan är dagen igång!Kaffet intaget, dags att dra på sig Addidasbyxorna och gå ner i lergruvan!
Fler? Sjukt bra! Har tyvärr inte kvar mina, eller kanske inte tyvärr på den sista men min 9-5 är alltid saknad. Sålde den när jag fick förmånsbil på jobbet.Två av dom Snart dags att ta ut sommarSAABarna
Saab är inte en bil, det är en livsstil. Såg en 9-5a som hade stannat i en rondell igår. Vad hade han för bil som kopplade på bogserlinan.... En 9-5a så klartTvå av dom Snart dags att ta ut sommarSAABarna
Du är bästGodmorgon från mig och min super x-ray.
Nu blir det långfrulle
Var det den ryska versionen av grävlingklassikern??Bara att dra igång denna på hög volym med sedan är dagen igång!
Lite som denna scen när den klockan ska ut genom mudden på jackan?Det är rätt svårt att komma undan med Ploppen, den har lockat till sig en del blickar under mars. Den vill inte gömma sig riktigt
Äsch, lika bra att släppa ut den!