• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Näe men sälj den där till mig så kan du ju börja använda annat igen ;)

Jag står redan på kö som vanligt! ✋🏼😄

Modstulen
Motivationen i botten.
Försäljning börjar kännas mer aktuellt än någonsin. Kanske säljer av allt förresten. Eller det kanske var att ta i. Men det här börjar tära på mig nu. Kan vara något av det tråkigaste jag gett mig på, någonsin. Tråden är en av få ljusglimtar just nu. Den är fantastiskt kul. Och insamlingen till ett gott ändamål såklart.
Men envis har jag alltid varit, samtidigt också haft lätt för att känna mig uttråkad.

E27B15A2-D8A5-4246-B011-07D182FC48FB.gif

ACC642C1-9AB9-4D47-8B9B-22B97EC8C5C4.jpeg

Senast ändrad:
Det gick i cirka 11,5 dagar, men sen tog det stopp.

Det har varit en rolig upplevelse och vilket drag det har varit i tråden!

Men nu kastar jag in handduken...

Jag lyckades hänga med i alla inlägg fram till igår eftermiddag. Men med 20 olästa sidor blir backlogen för stor. Jag erkänner mig besegrad!

Men någon lavett blir det inte, så Batman kan sätta sig ner i fåtöljen med sin lördagsöl igen. 😉

D83394F6-EEEE-4582-A4B1-F28ECE2DA976.jpeg

Modstulen
Motivationen i botten.
Försäljning börjar kännas mer aktuellt än någonsin. Kanske säljer av allt förresten. Eller det kanske var att ta i. Men det här börjar tära på mig nu. Kan vara något av det tråkigaste jag gett mig på, någonsin. Tråden är en av få ljusglimtar just nu. Den är fantastiskt kul. Och insamlingen till ett gott ändamål såklart.
Men envis har jag alltid varit, samtidigt också haft lätt för att känna mig uttråkad.

E27B15A2-D8A5-4246-B011-07D182FC48FB.gif

ACC642C1-9AB9-4D47-8B9B-22B97EC8C5C4.jpeg
Det var precis så jag kände när du köpte Nivadan av mig. Farligt att ställa upp med en klocka man gillar i owg.
Men den ser mycket coolare ut på bor-länken du har än det jag körde med i fjol.

Det gick i cirka 11,5 dagar, men sen tog det stopp.

Det har varit en rolig upplevelse och vilket drag det har varit i tråden!

Men nu kastar jag in handduken...

Jag lyckades hänga med i alla inlägg fram till igår eftermiddag. Men med 20 olästa sidor blir backlogen för stor. Jag erkänner mig besegrad!

Men någon lavett blir det inte, så Batman kan sätta sig ner i fåtöljen med sin lördagsöl igen. 😉

D83394F6-EEEE-4582-A4B1-F28ECE2DA976.jpeg
Haha va fan. Satt och svor för mig själv, "Jefla internet å va segt. Ladda bilden då" 😂
Håller med om tempot i tråden dock. Går ju inte att ha ett normalt liv om man ska hänga med. 😅

Haha va fan. Satt och svor för mig själv, "Jefla internet å va segt. Ladda bilden då" 😂
Håller med om tempot i tråden dock. Går ju inte att ha ett normalt liv om man ska hänga med. 😅
Haha, ja det var ett gäng blanksteg i det där inlägget 😅
I know - det är verkligen sinnes. Hade som målsättning att hänga med hela månaden, men när jag såg att det rörde sig om närmare 20 sidor insåg jag att detta skiter sig.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp