Hur ser den ut på handleden?Jag gillar min variant också. Från 1970
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur ser den ut på handleden?Jag gillar min variant också. Från 1970
Sugen på att lägga upp en gammal bild när jag bär den, men det känns som att utmana fail-jägarna lite för mycket.Hur ser den ut på handleden?
Rimligt! Blir det för hårda tag kan du bara skicka in Batman på jourTittar på när barnen bråkar!
Finns få saker som sprider sån glädje som trummor, smiska skinnen bara, det skall dom ha!Dags att väcka upp ungarna
Föräldraskap när det är som bäst!Tittar på när barnen bråkar!
Haha ja, självklart har allt sin uppsida. Men tiden för krogen för mig är förbiLåter alldeles, alldeles underbart. Särskilt om man vänder på det.
Man stöter på underbara nya och gamla bekantskaper. Betalar en balanserad summa för en kall öl och service. Borta vid det gröna bordet så stiftas det nya bekantskaper och man blir bjuden på en drink av en främling som precis fick AK och vill fira. Hemvägen är en frisk promenad i den färska vårluften med fågelkvitter och vårblommor.
Dagen efter beställs den där fantastiska vedugnspizzan och en stor cola. Man blickar tillbaka på gårdagen och tänker vad härligt livet kunnat vara, om det inte vore för den där jävla-skit-helvetes-utmaningen: owgmarch
Samma här. Hemgång vid 21/22.00 har tidigare fungerat välHaha ja, självklart har allt sin uppsida. Men tiden för krogen för mig är förbi
Varför har du inte fått den gröna bannern?Omväxling courtesy of @Feskarn såhär halvvägs igenom mars
edit: jag insåg medans jag skrev att jag ju var och provade nya suben häromdagen helt utan en tanke på reglerna
fail
Bra fråga? även om jag just förlorat den hahaVarför har du inte fått den gröna bannern?
Omväxling courtesy of @Feskarn såhär halvvägs igenom mars
edit: jag insåg medans jag skrev att jag ju var och provade nya suben häromdagen helt utan en tanke på reglerna
fail
Bara de som är kvar får köpa lotter men har man hunnit köpa redan och sedan åker ut så gills det.Hur är det med de som failat, får de köpa lotter?
Stort tack till dig och dina kollegor!
Tips till den som är trött på sin klocka - ta ett helgpass på covidavdelning så slipper du se den ett tag!
Vad konstigt! Har du aldrig haft någon eller har den försvunnit?Bra fråga? även om jag just förlorat den haha
Jag har inte haft någon, noterade det häromdagen men ingen big deal för migVad konstigt! Har du aldrig haft någon eller har den försvunnit?