Än är jag kvar men det börjar bli svajigtTell me about it.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Än är jag kvar men det börjar bli svajigtTell me about it.
Bara titta, inte testa
Kommer jag verkligen stå ut i mer än 2 veckor till utan att testa min nya GS? Väldigt tveksamt faktiskt!!
Trist, men @Staafen, en röd kan vi väl ordna?Jag har inte haft någon, noterade det häromdagen men ingen big deal för mig
❤Omväxling courtesy of @Feskarn såhär halvvägs igenom mars
edit: jag insåg medans jag skrev att jag ju var och provade nya suben häromdagen helt utan en tanke på reglerna
fail
Det ultimata testet Hur många gånger har du tänkt att äh nu fan provar jag och vänt ?Bara titta, inte testa
Kommer jag verkligen stå ut i mer än 2 veckor till utan att testa min nya GS? Väldigt tveksamt faktiskt!!
Jag har ett oanvänt om intresse finns.Någon som har ett rött 22mm gummi över, lite sugen på att piffa till klockan lite...
Alldeles för många, typ varje jag gång jag kollar på den!! En del av mig vill bara ge upp, men den andra delen vägrar faila iår. Vi får se hur länge jag överleverDet ultimata testet Hur många gånger har du tänkt att äh nu fan provar jag och vänt ?
Hoppas du inte behövde muta AD representanten för att prova klockan
Ha ha förstår det! Påminner litegrann om kids och marshmallow testetAlldeles för många, typ varje jag gång jag kollar på den!! En del av mig vill bara ge upp, men den andra delen vägrar faila iår. Vi får se hur länge jag överlever
Detta är The grown-up dinka test!Ha ha förstår det! Påminner litegrann om kids och marshmallow testet
Japp det är betydligt svårare än någon marshmallowDetta är The grown-up dinka test!
Omväxling courtesy of @Feskarn såhär halvvägs igenom mars
edit: jag insåg medans jag skrev att jag ju var och provade nya suben häromdagen helt utan en tanke på reglerna
fail
Snygg kombo, även om det är en fail på ditt deltagandeOmväxling courtesy of @Feskarn såhär halvvägs igenom mars
fail