Åtta arbetstimmar avklarade, knappt två timmar kvar nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag förstår det för den är verkligen jättefin!!!När man fortfarande inte har tröttnat på klockans utseende och gärna tar nya bilder på den så känns det som ett gott tecken.
Mycket bilder i trådarna från dig idag, är det segt att vakta?Åtta arbetstimmar avklarade, knappt två timmar kvar nu
Mycket bilder i trådarna från dig idag, är det segt att vakta?
Vilket exemplar av de 800 som släpptes har du ? Mitt exemplar är nummer 597/800. Ha,re //Bara titta, inte testa
Kommer jag verkligen stå ut i mer än 2 veckor till utan att testa min nya GS? Väldigt tveksamt faktiskt!!
Då är vi nära varandra i nummer, min är 562Vilket exemplar av de 800 som släpptes har du ? Mitt exemplar är nummer 597/800. Ha,re //
Kommer inte ihåg hur många som släpptes till Sverige. Kommer att kolla med min urmakare så får jag förhoppningsvis svar av honom. //Då är vi nära varandra i nummer, min är 562
Det är alltså ett högskoleprov i sig, att hålla baken vaken när du sitter på den därJobbar med ihopsmaladet av proven samt sortering av svarsblanketterna så har en del spilltid på en ytterst obekväm trästol
Flashback till skoltiden!Jobbar med ihopsmaladet av proven samt sortering av svarsblanketterna så har en del spilltid på en ytterst obekväm trästol
Ja men det vore ju skoj att höra! Kan inte vara allt för många här i SverigeKommer inte ihåg hur många som släpptes till Sverige. Kommer att kolla med min urmakare så får jag förhoppningsvis svar av honom. //
Då kanske man ska börja köpa lotter varje måndag, utifallBara de som är kvar får köpa lotter men har man hunnit köpa redan och sedan åker ut så gills det.
Det tycker jag låter som en bra plan!Då kanske man ska börja köpa lotter varje måndag, utifall
Klockan då? Kan du även rekommendera den? Vad har du för datum idagRapporterar in, funkar rätt bra med denna strap faktiskt! Jag kan förövrigt varmt rekommendera boken
För få! (1)Snabb incheckning. Hur många bat-slaps har det blivit idag?
Absolut! Om man känner att livet är lite för positivt & vill bli deprimerad så kan jag varmt rekommendera den Jag ställde faktiskt datumet imorse, men efter flytt av en soffa så är vi på den 21Klockan då? Kan du även rekommendera den? Vad har du för datum idag
Seså, gå nu tillbaks till din röda sida igenSnabb incheckning. Hur många bat-slaps har det blivit idag?
Förbättrar oddsen något!Inte min Panerai, men... En bra sak med andra som kör OWGM är att det ju finns klockor som bara ligger i lådan! Fick låna @jocklas Luminor i några dagar för att riktigt känna på storleken som en del i att jag själv går och funderar på att bli med Panerai i närtid
Haha fyfan, du gör det bra som håller ut Härligt med 8 dagars flyttande av soffa! Du har bara 10 dagar kvar av mars dåAbsolut! Om man känner att livet är lite för positivt & vill bli deprimerad så kan jag varmt rekommendera den Jag ställde faktiskt datumet imorse, men efter flytt av en soffa så är vi på den 21
Självklart !Ja men det vore ju skoj att höra! Kan inte vara allt för många här i Sverige
Vadå? Måste ju se till så nån failarSeså, gå nu tillbaks till din röda sida igen
Alldeles för få!!Snabb incheckning. Hur många bat-slaps har det blivit idag?
Hmmm någon fuskar, jag kan känna doften av detFör få! (1)
Haha tack! Är du fortfarande nöjd med plopen? Det var en stor soffa Precis, problemet är att den lika gärna kan backa, så imorgon kanske jag är på 1a mars igenHaha fyfan, du gör det bra som håller ut Härligt med 8 dagars flyttande av soffa! Du har bara 10 dagar kvar av mars då