• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
@Back @Aros och @Nissestr. Ge oss en lägesrapport, ni är väl på uppdrag hemma hos @Maxer. Hur många dinkor hade han på sig?

1615652770511.gif
giphy.gif

Jaa det är väl så, får skylla mig själv. Men varför skulle en SBGN001 dyka upp just nu, när jag letat i flera månader🙄
Tusen tack, den är riktigt grym faktiskt! Blir fortfarande glad av att få sätta på den runt handleden. Men vi får se om den stannar efter mars eller om jag är galet less på den då😅 Passar på att bjuda på en till bild bara för det
D426042A-F48C-45E8-A9CE-8FB1F65CB932.jpeg
Ska du avyttra Ploppen får du höra av dig.

Uttråkad och bakis ligger jag och bläddrar igenom tråden och tycker mig se ett mönster bland alla som #OWGFAIL. Är det helt enkelt så att Rolex är den sämsta OWG-klockan? Eller är Rolexägare helt enkelt inte gjorda för att vara OWG?

Jag får det till totalt 252 deltagare varav 32 har valt någon typ av Rolex för utmaningen. 9 av dessa har åkt ut av totalt 43st.
Det ger oss följande:

12,7% av alla deltagare kör Rolex
20,9% av alla som åkt ut bar Rolex

28,125% av alla Rolex har åkt ut
17,06% av samtliga deltagare har åkt ut

Du löper alltså nästan 65% högre risk att faila om du bär en Rolex.

Samtidigt har 0% av alla AP åkt ut.

AP is love. AP is life. AP is OWG.
D6B87ACD-9F6B-4129-B0C7-A0049CC3A9F7.jpeg
Och 100% gröna musseklockor kvar. De borde ju betyda att denna pärla är bättre än en rolex :D Statestik ljuger inte!!
20210313_173439.jpg

Larmat på kontoret och passar på att stämma av läget med @Maxer , hur går det? Har blodhunden börjat få vittring? 😘
20210313_165304.jpg
Oooops. Missade ju att peppa @Maxer när jag var inne i byn o vimsa innan idag... :bag:

@Back @Aros och @Nissestr. Ge oss en lägesrapport, ni är väl på uppdrag hemma hos @Maxer. Hur många dinkor hade han på sig?

1615652770511.gif
Jag lever! Inget fusk här inte!!
20210313_175310.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp