Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är inte bara att tänka utanför komfortboxen i det här fallet, man får fasen hoppa ur den ocksåHaha tack! Man bugar och bockar! Det är inte det roligaste jag gjort. Den svenska avundsjukan tänker jag på
KÖP! Vill se ett WS asap, tror den passar jätte fint på din handled@Berns Sluta sälja fina klockor. Snöflingan ger mig stort habegär
KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP som vi säger i G-shocktråden
Eller hur @Aros ?
KÖP! Vill se ett WS asap, tror den passar jätte fint på din handled
Sorry, owg-uttråkning som får mig att ruska om i klocklådan.@Berns Sluta sälja fina klockor. Snöflingan ger mig stort habegär
Så kan du inte säga...säg nu vad du ruvar påSorry, owg-uttråkning som får mig att ruska om i klocklådan.
Lägger ut en annan fin imorgon
Jag trodde owg-uttråkning innebar att man skulle köpa nya klockor under tiden man bara får ha en på sig???Sorry, owg-uttråkning som får mig att ruska om i klocklådan.
Lägger ut en annan fin imorgon
Jag gissar på att vi tappar 4-5st idag.
Släpper du lös dom där får du aldrig tillbaks dom i lådan. Som en påse lördagsgodis!Mina G-shockar ligger i lådan och tycker att det här med OWG Mars är ett satans påfund. De längtar ut säger de. De får vänta ett tag till. Nu har de fått andas och lådan är stängd igen och öppnas först i april.
Precis så jag tänkt med. Och sälja innan man ens hunnit testa domJag trodde owg-uttråkning innebar att man skulle köpa nya klockor under tiden man bara får ha en på sig???
Fasen , jag måste missförstått det där
Jag är ju helt kass på att sälja...Precis så jag tänkt med. Och sälja innan man ens hunnit testa dom
21.00 idag? Vad ligger budet på nu?
Påminnelse..!! Den här auktionen tar slut 21.00.....
Tror tyvärr originaltråden är borta..!!??
Mvh
Försökte länka till min auktionstråd i Köp och Sälj...21.00 idag? Vad ligger budet på nu?
Vad menar du med originaltråden?
Vad konstigt, någon admin måste tagit bort den?Försökte länka till min auktionstråd i Köp och Sälj...
Vet ej, försöker scrolla igenom men det är ju sån galen fart i denna trådVad konstigt, någon admin måste tagit bort den?
Vad ligger högsta budet på?
Jag gör samma så får vi se. Kanske bättre att sätta 21.00 imorgon?Vet ej, försöker scrolla igenom men det är ju sån galen fart i denna tråd
Absolut......reviderar påminnelsenJag gör samma så får vi se. Kanske bättre att sätta 21.00 imorgon?
Mörkertal....Mörkertal alltså...Precis fixat kaffe, funderar på om det verkligen kan stämma att endast 1 har failat idag
Snyggt! Härlig samling G’s.Mina G-shockar ligger i lådan och tycker att det här med OWG Mars är ett satans påfund. De längtar ut säger de. De får vänta ett tag till. Nu har de fått andas och lådan är stängd igen och öppnas först i april.
Såg @Staafen igen nu när jag var ute en sväng. Frågade hur han mådde. Fick känslan att många frågat och han var lite trött på just den fråganJag var också förbi, @Staafen satt där än.
Gormandes på den stackars bartendern.
”En liten till sa jag!”
”Jag är lugn, jag är inte full!”