Halios Seaforth är sjukt bra med många trevliga attribut, men dock svåra att få tag på.Perfekt ju! Den modellen ska kollas upp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Halios Seaforth är sjukt bra med många trevliga attribut, men dock svåra att få tag på.Perfekt ju! Den modellen ska kollas upp
Bara en idag plus två bonus men som är kvar.Nån som bytt klocka än eller ligger vi fortfarande på en batslap?
Jag har bytt IGEN iaf. Väldigt skönt att kunna välja fritt bland sina ur. Ni borde prova
Går faktiskt skitbra för mig. Har iofs inte haft nån annan klocka i närheten den senaste veckan men jag gillar Tudorn mer och mer. Har varit kul att testa den på olika band också, något jag knappt gjort tidigare. Som det ser ut nu blir andra halvan av månaden en walk in the parkÄr det bara jag som tycker att detta inte är det minsta jobbigt? Jag blir glad när jag tittar ner på min Movado!
Så pass. Dem har varit ”duktiga” idag alltså? Hmmm vad ska jag då hitta på för memeBara en idag plus två bonus men som är kvar.
Nämen titta, @Aros är aktiv i tråden. Har du saknat mig?
Vem kommer vinna????Kämpar på...!
Sannex!! Från bottenVem kommer vinna????
Vi har ju över 2 veckor kvar, så borde inte vara något problem hehe3 miljoner till Radiohjälpen. Grejar vi 3,1 här?
Jobbigt?! Varför skulle de vara det? Solsken och röda rosor...Är det bara jag som tycker att detta inte är det minsta jobbigt? Jag blir glad när jag tittar ner på min Movado!
Inte ska du väl köra batslap-mobilen med ett par järn innanför västen?Vi kör sammanställningen nu så jag kan dricka öl sen.
@carlm
Sedan hade vi ju två bonuslavetter men de är kvar i utmaningen.
@Berns
@Margarinkungen
Sitter och funderar på om jag ska ta en för laget och testa denna skönhet för första gången.
Självklart alkoholfritt!Inte ska du väl köra batslap-mobilen med ett par järn innanför västen?
Sitter och funderar på om jag ska ta en för laget och testa denna skönhet för första gången.
Tror inte du vågarSitter och funderar på om jag ska ta en för laget och testa denna skönhet för första gången.
Tror du har rätt...Tror inte du vågar
Mello? Vad är det? En potatissort?Vad gör du @Margarinkungen? Lite deppigt nu när årets Mello är över.
Tror du har rätt...
Hjälp @Staafen! Tog en makro på klockan som kom i posten häromdagen och känner mig lite svag nu!
Tänkte be om en moralhöjande bonuslavett för att hålla mig borta från Pepsiträsket!
Fast kom sen på att det är bättre att du ger @Aros en bonuslavett istället så han håller käften och inte övertalar någon att sätta på sig en icke owgm sanktionerad klocka!
Kolla på han!
Nu vädrar han gröt på kvarnen eller vafan det heter!
@Nissestr och @Back, nu tar vi han!
Hjälp @Staafen! Tog en makro på klockan som kom i posten häromdagen och känner mig lite svag nu!
Tänkte be om en moralhöjande bonuslavett för att hålla mig borta från Pepsiträsket!
Fast kom sen på att det är bättre att du ger @Aros en bonuslavett istället så han håller käften och inte övertalar någon att sätta på sig en icke owgm sanktionerad klocka!
Kolla på han!
Nu vädrar han gröt på kvarnen eller vafan det heter!