• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nån som bytt klocka än eller ligger vi fortfarande på en batslap?
Jag har bytt IGEN iaf. Väldigt skönt att kunna välja fritt bland sina ur. Ni borde prova 😊

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    395 KB · Visningar: 5
Är det bara jag som tycker att detta inte är det minsta jobbigt? Jag blir glad när jag tittar ner på min Movado!
Går faktiskt skitbra för mig. Har iofs inte haft nån annan klocka i närheten den senaste veckan men jag gillar Tudorn mer och mer. Har varit kul att testa den på olika band också, något jag knappt gjort tidigare. Som det ser ut nu blir andra halvan av månaden en walk in the park

Ni har ju varit så duktiga idag folket. Blir ju nästan tårögd. Jag hoppas på fler fail under morgondagen men nu är det dax för kudde.
önskar alla OWGare, OWGFare, fladdermusen och alla andra en fantastisk lördagskväll. Ja dig oxå @Aros ❤️

Bilagor

• 7D46F4E0-3A2B-472C-B20B-2DD60091CC7F.gif
    7D46F4E0-3A2B-472C-B20B-2DD60091CC7F.gif
    857.2 KB · Visningar: 0
IMG_20210313_202202_304.jpg

Hjälp @Staafen! Tog en makro på klockan som kom i posten häromdagen och känner mig lite svag nu!

Tänkte be om en moralhöjande bonuslavett för att hålla mig borta från Pepsiträsket!

Fast kom sen på att det är bättre att du ger @Aros en bonuslavett istället så han håller käften och inte övertalar någon att sätta på sig en icke owgm sanktionerad klocka!

Kolla på han!
Nu vädrar han gröt på kvarnen eller vafan det heter! ⬇️

Hjälp @Staafen! Tog en makro på klockan som kom i posten häromdagen och känner mig lite svag nu!

Tänkte be om en moralhöjande bonuslavett för att hålla mig borta från Pepsiträsket!

Fast kom sen på att det är bättre att du ger @Aros en bonuslavett istället så han håller käften och inte övertalar någon att sätta på sig en icke owgm sanktionerad klocka!

Kolla på han!

19BEFC86-C9E9-4BD7-B9C0-194838662E15.gif

Kolla på han!

@Nissestr och @Back, nu tar vi han! 🤣
EF9F38A9-F7C5-4889-93BD-F242229EBE31.gif

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp