Inget mello här inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inget mello här inte
Jag fick iaf med mig två flaskor när baren stängde 20.00!Jag var också förbi, @Staafen satt där än.
Gormandes på den stackars bartendern.
”En liten till sa jag!”
”Jag är lugn, jag är inte full!”
Jag fick iaf med mig två flaskor när baren stängde 20.00!
Så det är så du ser ut utan Batman-klädseln. IntressantJag fick iaf med mig två flaskor när baren stängde 20.00!
Ja just det! Du hade ju börjat med yoga innan läggning också, eller hur?Jag fick iaf med mig två flaskor när baren stängde 20.00!
Kom förbi i veckan så får du låna några 19mm, har ett blått tropic sport t.ex. som skulle sitta bra på den därAlltså...
19mm band, jag behöver. Canvas, gummi. Barton, Molequin.... Ingen i den här eminenta tråden som kan hjälpa en stackars kille i tristess och utan band under OWGM..
Då kanske ni kan prova varandras klockor också?Kom förbi i veckan så får du låna några 19mm, har ett blått tropic sport t.ex. som skulle sitta bra på den där
Åh, tack snälla! Jag hör av mig under veckanKom förbi i veckan så får du låna några 19mm, har ett blått tropic sport t.ex. som skulle sitta bra på den där
Då kanske ni kan prova varandras klockor också?
Varför kom jag att tänka på kommissarie Clouseau när jag såg vad du har på TVn?Inget mello här inte
Då kanske ni kan prova varandras klockor också?
Det är lugnt, inga problem alls...Är det bara jag som tycker att detta är det minsta jobbigt? Jag blir glad när jag tittar ner på min Movado!
Ser riktigt trevlig ut vad är det för storlek?❤ Halios Seaforth Abyss Blue för mig är den riktigt bra.
Jag trodde faktiskt det skulle vara värre! Men självklart börjar man känna suget efter att bära något annat nu...Är det bara jag som tycker att detta inte är det minsta jobbigt? Jag blir glad när jag tittar ner på min Movado!
Jaha, hur får vi till några avhopp här ikväll då?
Någon som känner igen sig i det här och vill ta steget?
Men allvarligt, jag tycker också det går bra. Det var som jobbigast dag fem, sen bytte jag till blå bezel och band. Sen dess är känslan som för dig, att jag blir glad av att se den Så detta lär hålla hela vägen.Är det bara jag som tycker att detta inte är det minsta jobbigt? Jag blir glad när jag tittar ner på min Movado!
Tack, den är 41mm med dykar bezeln men bärs nättare typ som 40mm.Ser riktigt trevlig ut vad är det för storlek?
Perfekt ju! Den modellen ska kollas uppTack, den är 41mm med dykar bezeln men bärs nättare typ som 40mm.
Beroende på hur det går med mellon lär några ramla av genom ren frustration. Tänk ba på all Snacks å skit som konsumeras, bäddar ju för succé
ha ha, sjukt kul!Ja just det! Du hade ju börjat med yoga innan läggning också, eller hur?
........ Trost Mellon! Jag är imponeradKämpar på...!