Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bezeln börjar få riktigt snyggt användarslitage nuGod morgon fellow owg nerds! Titta vilken härlig uppenbarelse jag vaknade till på nattduksbordet även denna morgon! Det låter som ironi ibland men det är faktiskt ganska lätt forfarande. Men idag ska jag plocka ut och dra mina mekaniska ur så det kan bli en rysare.
Förra året när hela panda polisen började körde jag en vecka per klocka fram till sommaren. Mycket bra sätt att få bättre insyn i vad man gillar eller inte med en klocka.Ja, jag börjar fundera på om man borde göra något liknande med alla sina klockar. Kanske inte en månad men en vecka eller två. Själv har jag lite svårt att göra mig av med klockor. Kan ju vara ett sätt att känna efter vad man egentligen tycker. Kan ju så klart få effekten att man får ännu svårare att släppa något. Får testa å se.
Ja det går snabbt att få patina.Bezeln börjar få riktigt snyggt användarslitage nu
Redo!@schnedsegler we’re comin’ for ya
@Aros & @Nissestr tar ni med pepparsprejen?
Media liverapporterar:
Är det någon pepparsprej kvar?
Saaaab, saaaaaaaaab, saaaaaaaaaaaaaaaab och en ToppolaJag är ju helt kass på att sälja...
Mycket roligare att köpa
O ett gäng hojar och en hel skock G-shockSaaaab, saaaaaaaaab, saaaaaaaaaaaaaaaab och en Toppola
Du leker med elden.... jag var centimeter ifrån att faila när jag skakade igång min SKX, reptilhjärnan slår till.God morgon fellow owg nerds! Titta vilken härlig uppenbarelse jag vaknade till på nattduksbordet även denna morgon! Det låter som ironi ibland men det är faktiskt ganska lätt forfarande. Men idag ska jag plocka ut och dra mina mekaniska ur så det kan bli en rysare.
Är det bara jag som tycker att detta inte är det minsta jobbigt? Jag blir glad när jag tittar ner på min Movado!
Instruktören sa att vi fick dela på det som blev kvar i @Nissestr behållare. Så det räcker nog till @schnedsegler!Är det någon pepparsprej kvar?
Instruktörer sa att vi fick dela på det som blev kvar i @Nissestr behållare. Så det räcker nog till @schnedsegler!
@schnedseglerÄr det någon pepparsprej kvar?
Tack för varningen. Jag får vänta till jag är fullt vaken och ta på mig långa svetshandsken på vänstern så inget kan åka på av misstag.Du leker med elden.... jag var centimeter ifrån att faila när jag skakade igång min SKX, reptilhjärnan slår till.