• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
God morgon fellow owg nerds! Titta vilken härlig uppenbarelse jag vaknade till på nattduksbordet även denna morgon! Det låter som ironi ibland men det är faktiskt ganska lätt forfarande. Men idag ska jag plocka ut och dra mina mekaniska ur så det kan bli en rysare. 😱😱😱
7027F044-D92B-4317-ADA1-D114480A30F7.jpeg

image.jpg

Tidigt uppe som sig bör bagar Bengtsson smälter smör...

Ja, jag börjar fundera på om man borde göra något liknande med alla sina klockar. Kanske inte en månad men en vecka eller två. Själv har jag lite svårt att göra mig av med klockor. Kan ju vara ett sätt att känna efter vad man egentligen tycker. Kan ju så klart få effekten att man får ännu svårare att släppa något. Får testa å se.
Förra året när hela panda polisen började körde jag en vecka per klocka fram till sommaren. Mycket bra sätt att få bättre insyn i vad man gillar eller inte med en klocka. :)

IMG_5336.jpeg

Godmorgon. Tnr 140723. Morgonstund har guld i mun så varför inte börja denna OWG söndag med en Espresso! Ha,re bra //:pompus:
IMG_5341 (1).jpeg

Självklart ett wrist shot som bonus Batman !//;)

Senast ändrad:
God morgon fellow owg nerds! Titta vilken härlig uppenbarelse jag vaknade till på nattduksbordet även denna morgon! Det låter som ironi ibland men det är faktiskt ganska lätt forfarande. Men idag ska jag plocka ut och dra mina mekaniska ur så det kan bli en rysare. 😱😱😱
7027F044-D92B-4317-ADA1-D114480A30F7.jpeg
Du leker med elden.... jag var centimeter ifrån att faila när jag skakade igång min SKX, reptilhjärnan slår till.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp