Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du hittat något favoritband än?
Den där sunbursten är härlig!Ha en fin söndag! För en femkronorsklocka så får man vara väldigt nöjd med att den endast ligger -0,5s på två veckor.
Du har helt rätt. Hade jag haft den häftiga klockan hade jag klarat mig längre. Men men. Jag får köra denna idagNu har jag klurat ut varför @Imre failade så kvickt
Han suktade efter stjärnklockan, men den hade jag ju redan köpt
Se hur kinkig han ser ut
Ombyte förnöjer heter det. Mitt Hirsch Rally gör sig väldigt bra och är den som jag trivs mest med för tillfället. Men snart dags för ditt Nato igen så kanske får anledning att revidera mitt svar.Har du hittat något favoritband än?
Rallyt är grymt!Ombyte förnöjer heter det. Mitt Hirsch Rally gör sig väldigt bra och är den som jag trivs mest med för tillfället. Men snart dags för ditt Nato igen så kanske får anledning att revidera mitt svar.
Lägg inte ut sådana bilder är du snäll! @roosterman blir så ledsenEgentligen borde äggkoppen stått i förgrunden då det vore roligare att plåta den efter två veckor med samma klocka
Snart halvtid, börjar bli lite jobbigt....
Lägg inte ut sådana bilder är du snäll! @roosterman blir så ledsen
Unik och snygg (sommar)klocka. Väcker habegär.Jahaja. Vitt ute igen.
Dag 14.
Incheckning.
Fantastiskt med att kunna gå upp varje morgon och fundera en stund vad som passar dagen bäst