• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hmmm, gillar du sånt?? 😳
lvw3.gif
HAHAHA den var magstark 🤣

Snyggt spanat!
Vi sätter upp han på listan över person of interest!
Det där är en extra krydda till utmaningen. Jag och några till gjorde så första året. Satte ut våra owg-klockor till försäljning. Om de blev sålda var vi tvungna att gå med en Daniel Wellington resten av mars.
jag hade en DateJust 16220, men fick behålla den. Sålde 1/4.

Checking in. Funderar på om det är dags att byta till länk snart.
Funderar också på hur det går med auktionen @Cosmo?
Leder jag fortfarande eller har vi fått några mothugg? Ska jag leta i tråden säger du? Hahahahahaha - bara under tiden det tagit mig att skriva detta meddelande så har det nog tillkommit ett par, tre sidor minst. Ja - det är helt omöjligt för en normal (🤯) människa att hänga med här.

5F61ED52-E083-4A59-A97B-AF6DA4F4AFE5.jpeg

Checking in. Funderar på om det är dags att byta till länk snart.
Funderar också på hur det går med auktionen @Cosmo?
Leder jag fortfarande eller har vi fått några mothugg? Ska jag leta i tråden säger du? Hahahahahaha - bara under tiden det tagit mig att skriva detta meddelande så har det nog tillkommit ett par, tre sidor minst. Ja - det är helt omöjligt för en normal (🤯) människa att hänga med här.

5F61ED52-E083-4A59-A97B-AF6DA4F4AFE5.jpeg
Ja vi måste nog styra upp de här auktionerna lite. Varken jag eller @Staafen har full koll.

Dag 14.

Söndag och sovmorgon.
Börjar kännas som en vana att slänga på den här på handleden nu. Börjar även respektera de som är OWGs på riktigt. Har nu dock insett att jag aldrig vill bli en del av det gänget...

2369D32E-92AC-48F4-B6C1-5908E7A4273C.jpeg

Oh, by the way
7B122ACF-B5E0-4708-B037-F2D8663AF866.jpeg

”I have tremendous respect for women.”

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp