Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt spanat!
HAHAHA den var magstarkHmmm, gillar du sånt??
Skulle du inte kunna ge @Chuck en bonusslap med hans egna fisk bara för att?
Hörru GrrreeeeeegeeeerHAHAHA den var magstark
Det där är en extra krydda till utmaningen. Jag och några till gjorde så första året. Satte ut våra owg-klockor till försäljning. Om de blev sålda var vi tvungna att gå med en Daniel Wellington resten av mars.Snyggt spanat!
Vi sätter upp han på listan över person of interest!
Fixat!Skulle du inte kunna ge @Chuck en bonusslap med hans egna fisk bara för att?
DAMN HAHAHA va är de som flyger ur örat i slutet?
Måste vara öronpluggen han stoppat in i fel öraDAMN HAHAHA va är de som flyger ur örat i slutet?
Lite oklart faktisktDAMN HAHAHA va är de som flyger ur örat i slutet?
Alla gillar väl fiskHmmm, gillar du sånt??
Incheckning, nu börjar vi närma vi oss halvtid i OWGM
@Limeee om du fixar månaden utIncheckning, nu börjar vi närma vi oss halvtid i OWGM
Jefflar vilken snytingAlla gillar väl fisk
Och där smög @Chuck och jag oss in i bakgrundenIdag får ni en bild på "Nytt möter gammalt"
Hehe photobombareOch där smög @Chuck och jag oss in i bakgrunden
Jag känner migIdag får ni en bild på "Nytt möter gammalt"
Känner mig lost och förvirrad har aldrig sett en ipad så liten och böjbarOch där smög @Chuck och jag oss in i bakgrunden
Haha Har redan börjat märka resultat, tröjorna kramar åt bra mycket runt vänster biceps nu för tiden
@Aros är de inte dags att ge upp och få lite kärlek och bekräftelse av dina andra klockor? De brukar ju säga att de som mobbas bara vill ha bekräftelse och kärlek Känner av att det är det du egentligen vill!
Ja vi måste nog styra upp de här auktionerna lite. Varken jag eller @Staafen har full koll.Checking in. Funderar på om det är dags att byta till länk snart.
Funderar också på hur det går med auktionen @Cosmo?
Leder jag fortfarande eller har vi fått några mothugg? Ska jag leta i tråden säger du? Hahahahahaha - bara under tiden det tagit mig att skriva detta meddelande så har det nog tillkommit ett par, tre sidor minst. Ja - det är helt omöjligt för en normal () människa att hänga med här.
Avslutad - Rolex plånbok auktion för OWG March och min stora dag
Högsta budet just nu är 1400 kr. En flång ny och oanvänd Rolex plånbok som auktioneras ut i syfte att bidra till min stora dag. Det var en vinst som den gode erow vann i OWG March lotteriet men han valde att auktionera den vidare vilket är fantastiskt generöst :) Så ös på nu med bud i OWG...klocksnack.se
Hehe du är inte helt rätt ute måste jag erkänna. Det är en Samsung Z Fold 2, vart glatt överraskad att jag gillade den, har alltid vart en iphone/Mac människa (är fortfarande det) men kände att den behövde få en chansJag känner mig
Känner mig lost och förvirrad har aldrig sett en ipad så liten och böjbar
Mm, köpte den med sommaren i åtanke men efter den månaden så är det låååångt ifrån omöjligt att den dyker upp på en köp&sälj sajt nära dig.Unik och snygg (sommar)klocka. Väcker habegär.