Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut, det ger mig ett ypperligt mediautrymme att sprida #OWGfail-propagandan vidare! Det är aldrig försent att ge upp
Att klarar du och @Nissestr så klarar vem som helst.
Hur tänker du nu?
Att klarar du och @Nissestr så klarar vem som helst.
Väldigt trevlig samling!Nu är jag illa ute! Jag har förlagt min OWG-klocka och klocklådan står öppen här intill.
Haha, håller med om GIF:arna.
Vecko-check-in och koll av tidsavvikelsen (+ 2 min 15 s sen start). Mer less på gif:s än på klockan...
Vad har du för kopp? Känns fel på nåt sätt? Kan inte riktigt sätta fingret på det...Dag 15.
Måste stryka skjortan lite bättre såg jag nu.
Ja men man ska stötta sina kollegor!Vad har du för kopp? Känns fel på nåt sätt? Kan inte riktigt sätta fingret på det...
Två veckor avklarat. Både jag och klockan har skött sig väl, inga snedsteg för egen del och klockan ligger på +10 sekunder. Det skall nog gå bra det här
Random person på stan:
-Ursäkta vad är klockan?
Ägare av modern Rolex tittar ner på armen
(Sorry kunde inte låta bli)
Nu blir det ett jävla drag i trådenMåndag och ännu en jobbdag hemma. Börjar sakna kontoret och den dagliga pingisen
Nu blir det ett jävla drag i tråden