Hahaah, dags att ”jobba” lite nu.Nu blir det ett jävla drag i tråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaah, dags att ”jobba” lite nu.Nu blir det ett jävla drag i tråden
Haha såg först bara de två första sekunderna, gjorde jiffen (winkwink) bättre än när tangentbordet komHahaah, dags att ”jobba” lite nu.
300 sidor med 30 inlägg på varje sida är inte illa!300 sidor är stort även om antalet gif-bilder i tråden för länge sedan överstigit det.
Måste mjuklanda lite så jag tror att det blir någon annan g-shock så det inte blir en allt för stor skillnad...Funderar ni på vilken klocka ni skall ha 1/4? Säkert svårt att välja då, mycket att "ta igen". Beta av alla dom andra på en och samma dag?
Man ska köra med två klockor, en per handled. Sen ska man varannan timme byta till två nya klockor.Funderar ni på vilken klocka ni skall ha 1/4? Säkert svårt att välja då, mycket att "ta igen". Beta av alla dom andra på en och samma dag?
Skicka alla till mig, vi kan säga 90% mängdrabatt!Dag 3. Känns som att jag skulle kunna bli OWG på riktigt, det här är ju livet!
Håll utkik på K&S, här ska krängas klockor !
Random snubbe som kör bil på en guppig grusväg?Haha såg först bara de två första sekunderna, gjorde jiffen (winkwink) bättre än när tangentbordet kom
Här smyger du in minsann ! ///Dag 3. Känns som att jag skulle kunna bli OWG på riktigt, det här är ju livet!
Är det 120 klick på bezeln?Dag 3. Känns som att jag skulle kunna bli OWG på riktigt, det här är ju livet!
Om inget annat kul hinner dyka upp på vägen så blir det nog denna Certina. Raka motsatsen av vad jag släpar runt på nu! Ser fram emot det...Funderar ni på vilken klocka ni skall ha 1/4? Säkert svårt att välja då, mycket att "ta igen". Beta av alla dom andra på en och samma dag?
Blir väl uppesittarkväll här 31/3 och vi byter på 00-slagetFunderar ni på vilken klocka ni skall ha 1/4? Säkert svårt att välja då, mycket att "ta igen". Beta av alla dom andra på en och samma dag?
Är det 120 klick på bezeln?
(Host host, Daytonan har AR)Random person på stan:
-Ursäkta vad är klockan?
Ägare av modern Rolex tittar ner på armen
(Sorry kunde inte låta bli)
Bra band!Brunt idag!
Två på varje arm - minstFunderar ni på vilken klocka ni skall ha 1/4? Säkert svårt att välja då, mycket att "ta igen". Beta av alla dom andra på en och samma dag?
Men då får man betala därefter!(Host host, Daytonan har AR)
Jag är sugen på en IWC, hade kunnat köpa en som ligger på K&S, men sen bestämde ugnen för att kasta in handduken....det var tydligen mer behövligt med en ugn än en klocka till fick jag veta...märklig inställning!Funderar ni på vilken klocka ni skall ha 1/4? Säkert svårt att välja då, mycket att "ta igen". Beta av alla dom andra på en och samma dag?
Snyggt, riktigt fin klocka du köpt! SS Worldtimer är riktigt grymma!Dag 15 - Havtid. Vad händer då? - Jo jag får hem ett litet paket med en liten pärla som verkligen sätter mig på prov! Gaaah!