Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Meta!4 wristshots på en och samma klocka i en enda bild, det lär du vara först i tråden med
Jag har en på 1,5 och en på 8, men båda ska stå precis framför vår 70-tummare och titta. Måste köpa en större TV!Dag 15. God morgon. Vem sa att 20cm från en 65” TV va för nära?
Önsketänkande? Det är 27h kvar till halvtid. Eller aspirerar du på den sista lavetten?God morgon! Nu är vi halvvägs på riktigt!
Den är riktigt bra på många olika band tycker jag. Trodde inte det innan!Tillbaka i verkligheten i ett öde kontorslandskap.Trivs med fortfarande bra med klockan.
Är själv överraskad. Har tyckt att den verkat topptung på band innan men det känns inte så farligt. Bara om man kollar rakt i profil som det ser lite galet ut, vänder man lite på den så är det inga konstigheterDen är riktigt bra på många olika band tycker jag. Trodde inte det innan!
Dag 15. God morgon. Vem sa att 20cm från en 65” TV va för nära?
Nanananananananananana...Nu är jag illa ute! Jag har förlagt min OWG-klocka och klocklådan står öppen här intill.
Trevlig låda!Nu är jag illa ute! Jag har förlagt min OWG-klocka och klocklådan står öppen här intill.
Står man så nära ser man ju bara en pixel på 8-bit.Klart grabben vill vara nära! Han detaljstuderar säkert pixelperfektionen
Tror fasen att du trivs! Den är ju grymt snygg!!Tillbaka i verkligheten i ett öde kontorslandskap.Trivs med fortfarande bra med klockan.
Nä fan inga lavetter hitåt! Har jag tagit mig hit så ska jag fasen klara resten, för övrigt, arbetsveckan är ju avklarad om man överlever måndag, det är sedan gammalt! Så vi ÄR halvvägs! Punkt! ;-)Önsketänkande? Det är 27h kvar till halvtid. Eller aspirerar du på den sista lavetten?
God morgon tråden! Vet inte om det är skönt att vi nästan är halvvägs eller deprimerande att vi kommer måsta köra samma klocka i dubbelt så många dagar och ÄNDÅ inte vara helt klara...