Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klockorna med datum är strategiskt vända från kameranMan zoomar ju direkt in för att kolla ev datumfönster! När togs bilden?
MisstänksamtKlockorna med datum är strategiskt vända från kameran
Du klarade en åtminstone en timme Satt dock som en smäck!Ok! Dags att bikta sig.
Det sket sig! Faaaaan!
Läderlappen forgive me for i have sinned...
Grattis till nyförvärvetOk! Dags att bikta sig.
Det sket sig! Faaaaan!
Hahaha! Jag är en svag jävel!Du klarade en åtminstone en timme Satt dock som en smäck!
Känns extra bra att jag satte span på dig i förmiddagsHahaha! Jag är en svag jävel!
Den sitter som en fläskläpp
Äsch, då var det ju nästan värt en batslap. Hade varit värre om du tog på dig den och den inte ens satt bra eller såg bra ut på din handledHahaha! Jag är en svag jävel!
Du har ju iaf gjort något för att få fläskläppen, jag fick en av Dr @Denke ”helt ” oprovocerat...Hahaha! Jag är en svag jävel!
Den var ju ordinerad av en legitimerad Dr. Så han måste sett kopplingen att det säkert var rätt medicin mot något symptom?Du har ju iaf gjort något för att få fläskläppen, jag fick en av Dr @Denke helt oprovocerat...
Fan vet alltså ... Jag känner mig smutsig nu. Riktigt smutsig! Får sätta mig i duschen och gråta en stund efter jobbet.Äsch, då var det ju nästan värt en batslap. Hade varit värre om du tog på dig den och den inte ens satt bra eller såg bra ut på din handled
Jag önskar jag kunde kalla Läderlappen förDen var ju ordinerad av en legitimerad Dr. Så han måste sett kopplingen att det säkert var rätt medicin mot något symptom?
Men det är klart när Batman börjar okynnesslappa folk, då ska vi bli oroliga.
Bild från arkivet förhoppningsvis
...förståeligt, @martaSM30 kan vara värt att kolla upp en extra gång annars får det bli back to duty
Det är lugnt, det var en arkivbild. Äppelklockan är påMan zoomar ju direkt in för att kolla ev datumfönster! När togs bilden?
Den var ju ordinerad av en legitimerad Dr. Så han måste sett kopplingen att det säkert var rätt medicin mot något symptom?
Men det är klart när Batman börjar okynnesslappa folk, då ska vi bli oroliga.
Dubbel backslapp, med en twist! Bringt it!! We want to see it!Ok! Dags att bikta sig.
Det sket sig! Faaaaan!
WTF man! Be gentle.Dubbel backslapp, med en twist! Bringt it!! We want to see it!
Sååå jäkla bra och den sitter perfektOk! Dags att bikta sig.
Det sket sig! Faaaaan!
❤Ok! Dags att bikta sig.
Det sket sig! Faaaaan!
Tnx man! Du hade det på känn - och du fick rättSååå jäkla bra och den sitter perfekt
Skönt att kunna bidra till en OWGFAIL
Lepakkomies (läderlappen på finska) kanske har lite djup ändå, värmen genereras av lavetten så kanske
Perkele! Den inte bara värmer, den svider också.Lepakkomies (läderlappen på finska) kanske har lite djup ändå, värmen genereras av lavetten så kanske
Perkele! Den inte bara värmer, den svider också.
Perkele! Den inte bara värmer, den svider också.