Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Satan vilken vurpa jag gjorde på gräsmattan när jag tog lite kort på GAARA till passaround tråden!
Är kämpigare att gå på gräsmattan än att vara OWG !
Hur står det till här då @Kristoferc?
Trodde det var en produkt bild för något företag, är det du med dina klockor @martaSM30? Sjukt bra bild isfBild från arkivet förhoppningsvis
Ok! Dags att bikta sig.
Det sket sig! Faaaaan!
Läderlappen forgive me for i have sinned...
Vad är en Nintendoak? Lät väldigt spännande.Hur ska detta sluta?
Vad är en Nintendoak? Lät väldigt spännande.
Dr @Denke vet hur han kan få mig ur spel... skriva om en klocka utan att kunna få ha den på armen och att leka podd... #smart
Det är jag med mina klockor Tack!Trodde det var en produkt bild för något företag, är det du med dina klockor @martaSM30? Sjukt bra bild isf
Förståligt. Den är magiskt! Grattis till denTack och Hej(ko), nu kunde jag inte längre hålla mig från att prova min nya Grand Seiko!
Tack och Hej(ko), nu kunde jag inte längre hålla mig från att prova min nya Grand Seiko!
Tack så mycket! Riktigt nöjd om man får säga så själv, även om Tudorn varit bra på sitt sätt.Förståligt. Den är magiskt! Grattis till den
Tack och Hej(ko), nu kunde jag inte längre hålla mig från att prova min nya Grand Seiko!