• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Dag 17, det rullar på
CAFFFB6A-E584-45C9-AEC2-352992BC2DD7.jpeg

Incheckning dag 17✅
Tycker Ploppen sitter riktigt bra på orange gummi, matchar snyggt med minutvisaren.

Måste även passa på att berätta något otroligt! Igår hände det plötsligt, sambon kom hem och sa: ”Men nu blev den nästan lite häftig när du hade orange band”. ÄNTLIGEN börjar hon acceptera den, tog 17 dagar bara🤣
E9CCA3C3-866E-45EF-BAC0-199728B1A91E.jpeg

Incheckning dag 17✅
Tycker Ploppen sitter riktigt bra på orange gummi, matchar snyggt med minutvisaren.

Måste även passa på att berätta något otroligt! Igår hände det plötsligt, sambon kom hem och sa: ”Men nu blev den nästan lite häftig när du hade orange band”. ÄNTLIGEN börjar hon acceptera den, tog 17 dagar bara🤣
E9CCA3C3-866E-45EF-BAC0-199728B1A91E.jpeg
Riktigt fräscht med orange band! Jag kan förstå din sambo faktiskt... i början av klockintresset tyckte jag att Citizen Aqualand var tvärfula, och Ploprof kunde jag inte begripa att någon skulle vilja lägga pengar på. Nu älskar jag min Aqualand (så cool) och ploppen är en riktig drömklocka.
Vissa klockor måste man bara marinera lite i hjärnan innan kärlek uppstår :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp