Nä, han plocka vi ner skylten för i förrgår.Ny lavett?
![Slightly smiling face :slight_smile: 🙂](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä, han plocka vi ner skylten för i förrgår.Ny lavett?
Varför? Enklast klockan att vara owg med
Det är ju iofs sant. Den är otroligt fin!Varför? Enklast klockan att vara owg med![]()
Tack @Staafen Det är en riktigt fin pjäs som jag lyckades fynda (tror jag iaf) på Tradera av alla ställen!Den där vill jag ha!![]()
Några ur samlingenDetta har jag missat! Klocksamlande och mumintroll, ett ständigt återkommande tema. Nu vet jag åtminstone vilken kaffekopp jag ska köpa härnäst![]()
Nä, han plocka vi ner skylten för i förrgår.![]()
Det gäller att lägga band på sig när det är OWGMDag 17.
Huvudvärk och helglängtan.
Igår kom två nya band vilket alltid är roligt!
![]()
Riktigt sjyssta band! Härligt att ha dig tillbaka i trådenDag 17.
Huvudvärk och helglängtan.
Igår kom två nya band vilket alltid är roligt!
![]()
Precis haha!Det gäller att lägga band på sig när det är OWGM
Skönt att du som är den enda som har en lika galen klocka som en själv är kvar i matchen. Så behöver man inte känna sig som en komplett dåreVi är oxå kvar![]()
![]()
Kaffe i solen är grejer detDag#17, checkar in. Sol i dag, kommer gå fiiiint.![]()
Riktigt fräscht med orange band! Jag kan förstå din sambo faktiskt... i början av klockintresset tyckte jag att Citizen Aqualand var tvärfula, och Ploprof kunde jag inte begripa att någon skulle vilja lägga pengar på. Nu älskar jag min Aqualand (så cool) och ploppen är en riktig drömklocka.Incheckning dag 17
Tycker Ploppen sitter riktigt bra på orange gummi, matchar snyggt med minutvisaren.
Måste även passa på att berätta något otroligt! Igår hände det plötsligt, sambon kom hem och sa: ”Men nu blev den nästan lite häftig när du hade orange band”. ÄNTLIGEN börjar hon acceptera den, tog 17 dagar bara![]()
![]()