• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Precis så! Annat var det när du var i studion då var det vuxen nivå på samtalet och inte det där tramsandet och könsordsskrikandet som det så lätt blir när hamnbusar som @Berns och @Staafen är i studion.

Och då har jag inte ens nämnt något om när @Margarinkungen var i studion före jul och gick loss med en hammare på inspelningsutrustningen pga ’billigt skit som inte är tillräckligt bra’... ;)

Nåja, podden släpps under kvällen!
Men december/santa avsnittet är väl inte släppt ännu?

Men december/santa avsnittet är väl inte släppt ännu?

Gick ju inte. Plus att vi ska upp i rätten mot produktionsbolaget OCH försäkringsbolaget gällande vem som ska betala för den sönderslagna studion. Vi driver ju som du vet linjen att det hela rörde sig om en ’konstinstallation’. Så fort det är rättsligt avgjort kan vi släppa avsnittet. Tror jag.

Gick ju inte. Plus att vi ska upp i rätten mot produktionsbolaget OCH försäkringsbolaget gällande vem som ska betala för den sönderslagna studion. Vi driver ju som du vet linjen att det hela rörde sig om en ’konstinstallation’. Så fort det är rättsligt avgjort kan vi släppa avsnittet. Tror jag.
Väntar med spänning...

Japp, undantaget är en höger per klocka.
Skämt åtsido, du får låna in en handled, vill väldigt gärna se habdledsbilder. Kan nu avslöja nåt om klockorna du ska fota. 😁
Här lånas inga handleder. De kan inte hålla mitt fototempo. Vet inte vad de kommer visa men gissningsvis vårens nyheter samt några få hemliga höstreleaser. Så brukar det vara.

@Jakob Häll ? Det här måste ju ändå anses vara ett steg uppåt nästa OWGMARCH ! 100 feet WR tom, då behöver du ju ALDRIG ta av den :happyhappy:
IMG_8510.JPG

Annonsen togs bort på köp och sälj. Försöker här.
Vann denna idag:

Tänkte köra en auktion, pengarna går till Min Stora Dag, auktionen slutar den 25, 23,59.

Både jag och @Staafen har koll, (tror jag har koll)

Buda på, mer pengar till Min Stora Dag behövs

Skicka pm till mig OCH @Staafen OCH posta i tråden när ni budar.

Annonsen togs bort på köp och sälj. Försöker här.
Vann denna idag:

Tänkte köra en auktion, pengarna går till Min Stora Dag, auktionen slutar den 25, 23,59.

Både jag och @Staafen har koll, (tror jag har koll)

Buda på, mer pengar till Min Stora Dag behövs
Underbart och väldigt generöst av dig! 🙏🏼

Tagga gärna både mig och @Göteborgare i era bud.

Jag kan börja med att lägga 500kr. 👍🏼

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp