Absolut. Ta några handledsskott och släng upp bilderna härJag ska fotografera nya kommande Seikos och GSar nästa vecka. Det är undantaget reglerna va?
![Face with rolling eyes :rolling_eyes: 🙄](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f644.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut. Ta några handledsskott och släng upp bilderna härJag ska fotografera nya kommande Seikos och GSar nästa vecka. Det är undantaget reglerna va?
Men december/santa avsnittet är väl inte släppt ännu?Precis så! Annat var det när du var i studion då var det vuxen nivå på samtalet och inte det där tramsandet och könsordsskrikandet som det så lätt blir när hamnbusar som @Berns och @Staafen är i studion.
Och då har jag inte ens nämnt något om när @Margarinkungen var i studion före jul och gick loss med en hammare på inspelningsutrustningen pga ’billigt skit som inte är tillräckligt bra’...
Nåja, podden släpps under kvällen!
Japp, undantaget är en höger per klocka.Jag ska fotografera nya kommande Seikos och GSar nästa vecka. Det är undantaget reglerna va?
Men december/santa avsnittet är väl inte släppt ännu?
Väntar med spänning...Gick ju inte. Plus att vi ska upp i rätten mot produktionsbolaget OCH försäkringsbolaget gällande vem som ska betala för den sönderslagna studion. Vi driver ju som du vet linjen att det hela rörde sig om en ’konstinstallation’. Så fort det är rättsligt avgjort kan vi släppa avsnittet. Tror jag.
Thread 'Auktion för Min Stora Dag - Klockställ' https://klocksnack.se/threads/auktion-för-min-stora-dag-klockställ.146896/Wow, jag vann! Staafen har lovat att hjälpa mig med en auktion där pengarna går till Min Stora Dag
Här lånas inga handleder. De kan inte hålla mitt fototempo. Vet inte vad de kommer visa men gissningsvis vårens nyheter samt några få hemliga höstreleaser. Så brukar det vara.Japp, undantaget är en höger per klocka.
Skämt åtsido, du får låna in en handled, vill väldigt gärna se habdledsbilder. Kan nu avslöja nåt om klockorna du ska fota.![]()
Lägg det här bara, eller i separat tråd. Auktioner funkar inte i köp & sälj-delen.Thread 'Auktion för Min Stora Dag - Klockställ' https://klocksnack.se/threads/auktion-för-min-stora-dag-klockställ.146896/
Du låter inte allt för upphetsad?Här lånas inga handleder. De kan inte hålla mitt fototempo. Vet inte vad de kommer visa men gissningsvis vårens nyheter samt några få hemliga höstreleaser. Så brukar det vara.
Det kommer i alla fall två spännande referenser i höst, men tror de blir dyra och lite för stora. Sjukt besviken på vårens lanseringar.Du låter inte allt för upphetsad?
Så länge de inte sitter på DIN handled så är det väl bara att fota påJag ska fotografera nya kommande Seikos och GSar nästa vecka. Det är undantaget reglerna va?
Det kommer de ju göra, såklart.Så länge de inte sitter på DIN handled så är det väl bara att fota på![]()
Absolut..... inga problem.....Jag ska fotografera nya kommande Seikos och GSar nästa vecka. Det är undantaget reglerna va?
Fotografera går bra men inte ha på armen.Jag ska fotografera nya kommande Seikos och GSar nästa vecka. Det är undantaget reglerna va?
Det kommer de ju göra, såklart.
Då kan ni nog alla dra åt helvete faktiskt.
Men fortsätter OWG tills på torsdag nästa vecka. Och efter torsdag tills första april.
Underbart och väldigt generöst av dig!Annonsen togs bort på köp och sälj. Försöker här.
Vann denna idag:
![]()
Pearl Verde Watch Stand – One Watch | IFL Watches
The IFLW Watch Stand offers a beautiful and elegant way to display your watch. Crafted with Guatemala green marble, characterized by a dark green background with light white shades. It is cut to an hexagonal shape finished with a polished surface and beveled edges. The black leather cushion is h ...iflwatches.com
Tänkte köra en auktion, pengarna går till Min Stora Dag, auktionen slutar den 25, 23,59.
Både jag och @Staafen har koll, (tror jag har koll)
Buda på, mer pengar till Min Stora Dag behövs
Det är ALDRIG försent att ge upp......Det kanske bara blir två lavetter idag trots allt!
Verkar inte bättreDet kanske bara blir två lavetter idag trots allt!
Vårens lanseringar va riktigt kassa. Låter spännande, dykare?Det kommer i alla fall två spännande referenser i höst, men tror de blir dyra och lite för stora. Sjukt besviken på vårens lanseringar.
Ingen varningsslap för @yonsson för att få honom på bättre tankar?Det kanske bara blir två lavetter idag trots allt!
Tyvärr har jag bara en klocka närvarande just nu annars hade jag hjälpt till!Det kanske bara blir två lavetter idag trots allt!
Grattis och hoppas att tentan gick alldeles förträffligt5 timmars tentan är klar och nu är det födelsedag och fredag!![]()
![]()
Grattis, ser gött ut det det där!5 timmars tentan är klar och nu är det födelsedag och fredag!![]()
![]()