Sand mellan tårna. Tvära kast minsann här. Lunch i Toscana...
nu i österland på " the beach". Kvällsspisen blev helt enkelt en papayasallad och chicken green curry med Singha beer i glaset. Kan man inte resa( pga av covid
![Dead :dead: :dead:](/styles/baisik/xenforo/smilies/dead.png)
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas det gick bra då![]()
Tack!Håller tummarna att det gick bra! Har inte heller haft skjorta på mig sedan mars 2020
![]()
Typiskt Dr. @Denke, vad säger du @Margarinkungen ska Batman ge honom en hurring så han får tummen ur med podden?
Det roliga är att det är nummer två som åker ut på grund av en Terrorist! Lika farliga som de låter...Slagen av en sådan klocka. Illa !
Jag får hem en ny klocka på måndag, den kommer såklart ligga oanvänd mars ut.
Vårda erat språk så behöver " någon" på studion inte censurera.....//Hur kan ni tro att jag sitter och klipper själv?! Jättekonstigt! Det är ju ’någon’ på studion som klipper. Jag sitter hemma i soffan och myyyyyyzer!![]()
Hela OWG-tråden inför Urbildningsradions släpp!Hur kan ni tro att jag sitter och klipper själv?! Jättekonstigt! Det är ju ’någon’ på studion som klipper. Jag sitter hemma i soffan och myyyyyyzer!![]()
Grattis! Den är cool den därKöpte denna härliga 40-åring idag!Titta men inte testa såklart.
![]()
![]()
Stort tack! Roligt att det var en årsklocka med.Grattis! Den är cool den där![]()
Nu drömmer man bort!![]()
Sand mellan tårna. Tvära kast minsann här. Lunch i Toscana...
![]()
nu i österland på " the beach". Kvällsspisen blev helt enkelt en papayasallad och chicken green curry med Singha beer i glaset. Kan man inte resa( pga av covid) så får man leva på goda minnen istället. Ha,re bäst //
![]()
Ja, det måste man gör. Frun och jag är vana att kunna resa mycket, men det där covid ... ställer till det mycket nu för tiden. Eller hur ! //Nu drömmer man bort!
Wow. Du är inte 25 längre...Stort tack! Roligt att det var en årsklocka med.![]()
Lätt att skylla på andraPrecis så! Annat var det när du var i studion då var det vuxen nivå på samtalet och inte det där tramsandet och könsordsskrikandet som det så lätt blir när hamnbusar som @Berns och @Staafen är i studion.
Och då har jag inte ens nämnt något om när @Margarinkungen var i studion före jul och gick loss med en hammare på inspelningsutrustningen pga ’billigt skit som inte är tillräckligt bra’...
Nåja, podden släpps under kvällen!
Det roliga är att det är nummer två som åker ut på grund av en Terrorist! Lika farliga som de låter...
I senaste numret av Militär Historia så var det en artikel om A-helikoptrar samt MBB Bo 105 //Been there, done this. CWC hade fixat vilken LZ som helst med Mellor-72 på armen.
Hela OWG-tråden inför Urbildningsradions släpp!
![]()
Den växer på dig va?![]()
Jag blir sugen på min när jag ser dina bilder. Den är ju väldigt trevlig att se på varje gång man kollar tiden.![]()
Inte illa. Det lokala pizzabudet här har ju inte ens nån klocka !Ute på pizzarunda
![]()
Det där spelet är ju en riktig höjdare!Dags för lite sällskapsspel.
![]()