• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hyfsat jämnt race slutade i en rejäl krasch😱
IMG_20210319_174408.jpg
IMG_20210319_174535.jpg

Jag tar hand om högen sen😋

Så hände det ändå.

En antagen löputmaning på jobbet eskalerar i vanlig ordning och plötsligt sitter man och googlar träningsupplägg och fantiserar om stenhårda intervallpass.
Och eftersom man inte kan springa med en automatklocka dimper det plötsligt ner en liten digital terrorist för en handfull dollar i brevlådan.
Tankarna gick typ ”bra pang för pengen, kommer säkert in handy senare” - vad jag inte räknat med var kärlek vid första ögonkastet.

Den åkte rakt på handleden och tillsammans var vi ute och tuggade sågspån i elljusspåret så att mjölksyran sprutade ur öronen till ljudet av taskiga knän.

Je ne regrette rien som Edith brukade sjunga. So long och kämpa på ni andra 😄.

BADE4DB3-0157-43DF-9029-8288A6BEBDDC.jpeg

Så hände det ändå.

En antagen löputmaning på jobbet eskalerar i vanlig ordning och plötsligt sitter man och googlar träningsupplägg och fantiserar om stenhårda intervallpass.
Och eftersom man inte kan springa med en automatklocka dimper det plötsligt ner en liten digital terrorist för en handfull dollar i brevlådan.
Tankarna gick typ ”bra pang för pengen, kommer säkert in handy senare” - vad jag inte räknat med var kärlek vid första ögonkastet.

Den åkte rakt på handleden och tillsammans var vi ute och tuggade sågspån i elljusspåret så att mjölksyran sprutade ur öronen till ljudet av taskiga knän.

@Staafen
2021-03-04 13.40.44.jpg

Livskvalitet. Nu trivs jag! Har kört strikt lchf sen den 1:a feb. Skulle köra riktigt strikt till minst -10kg sen kunna bli lite mer liberal. Har nu tappat -12,2kg så tyckte verkligen jag var värd lite jordnötter. Njuter nu av utsikten, tystnaden på landet, ett glas pepsi Max, jordnötter och en riktigt trevlig davidoff (även 58:an hänger med) Sämre kan man ha det. Tacksam!
61AA99AA-85FC-4E7B-8485-FFD5973F1267.jpeg

Så hände det ändå.

AddText_03-19-06.50.56.jpg

@Bezelman - Oak & Oscar Olmsted 38 mm, @Ehrnholm och @Cosmo Tudor Black Bay 36 är några ja skulle kunna tänla mig utifrån utseende och storlek. Skulle ja dock få korrigera lite storlek så är de @StarMan fantastiska Tudor och @burner - Grand Seiko. Och såklart @Limeee s plopp 😍

Edit: fan va de ska tjorva me citat nu då. Men frågan var vilken av deltagarnas klocka man kan tänka sig. :)

Senast ändrad:
Livskvalitet. Nu trivs jag! Har kört strikt lchf sen den 1:a feb. Skulle köra riktigt strikt till minst -10kg sen kunna bli lite mer liberal. Har nu tappat -12,2kg så tyckte verkligen jag var värd lite jordnötter. Njuter nu av utsikten, tystnaden på landet, ett glas pepsi Max, jordnötter och en riktigt trevlig davidoff (även 58:an hänger med) Sämre kan man ha det. Tacksam!
61AA99AA-85FC-4E7B-8485-FFD5973F1267.jpeg
Det förtjänar du då! Bra jobb 👍🏻

Så hände det ändå.

Slagen av en sådan klocka. Illa !
Jag får hem en ny klocka på måndag, den kommer såklart ligga oanvänd mars ut.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp