Hyfsat jämnt race slutade i en rejäl krasch
Jag tar hand om högen sen![Face savoring food :yum: 😋](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60b.png)
![Face screaming in fear :scream: 😱](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f631.png)
Jag tar hand om högen sen
![Face savoring food :yum: 😋](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60b.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OwgM är inte över ännuDu missade näsan
![]()
Ibland, men långt ifrån hela tiden. Idag var mest en jobbig dag men fint on top!Du lever drömmen!
Den fredagen blir det inte så blåsigt tyvärrFredagsfrågan! Blåser det hos herr Granberg?![]()
En gång per vecka. Max.Får man byta skjorta då?![]()
@StaafenSå hände det ändå.
En antagen löputmaning på jobbet eskalerar i vanlig ordning och plötsligt sitter man och googlar träningsupplägg och fantiserar om stenhårda intervallpass.
Och eftersom man inte kan springa med en automatklocka dimper det plötsligt ner en liten digital terrorist för en handfull dollar i brevlådan.
Tankarna gick typ ”bra pang för pengen, kommer säkert in handy senare” - vad jag inte räknat med var kärlek vid första ögonkastet.
Den åkte rakt på handleden och tillsammans var vi ute och tuggade sågspån i elljusspåret så att mjölksyran sprutade ur öronen till ljudet av taskiga knän.
Je ne regrette rien som Edith brukade sjunga. So long och kämpa på ni andra.
![]()
Den växer på dig va?En OWG sallad!
Skönt djup i tavlan, känns som det skulle vara en halvmeter!
![]()
❤Fuck it!!
Jag är ute x 2. Både testat en Longines bigeye på Krons (sedermera köpt via world wide web) och därefter satt på mig min 7a38-7270 efter att bestämt mig för att behålla den.
Ha så kul!
![]()
Vilka klockor här i tråden har ni blivit lite mer intresserade av under resans gång?
❤Så hände det ändå.
En antagen löputmaning på jobbet eskalerar i vanlig ordning och plötsligt sitter man och googlar träningsupplägg och fantiserar om stenhårda intervallpass.
Och eftersom man inte kan springa med en automatklocka dimper det plötsligt ner en liten digital terrorist för en handfull dollar i brevlådan.
Tankarna gick typ ”bra pang för pengen, kommer säkert in handy senare” - vad jag inte räknat med var kärlek vid första ögonkastet.
Den åkte rakt på handleden och tillsammans var vi ute och tuggade sågspån i elljusspåret så att mjölksyran sprutade ur öronen till ljudet av taskiga knän.
![]()
Haha, vilket sjukt sammanträffande. Jag tror det är min herre som säger åt mig att inte ge upp Nato-band. Som sagt sjukt snyggt på bild men jag måste få till passformen
Det förtjänar du då! Bra jobbLivskvalitet. Nu trivs jag! Har kört strikt lchf sen den 1:a feb. Skulle köra riktigt strikt till minst -10kg sen kunna bli lite mer liberal. Har nu tappat -12,2kg så tyckte verkligen jag var värd lite jordnötter. Njuter nu av utsikten, tystnaden på landet, ett glas pepsi Max, jordnötter och en riktigt trevlig davidoff (även 58:an hänger med) Sämre kan man ha det. Tacksam!
![]()
TackDet förtjänar du då! Bra jobb![]()
Typiskt Dr. @Denke, vad säger du @Margarinkungen ska Batman ge honom en hurring så han får tummen ur med podden?
Du menar OVG? One vegetable guy!En OWG sallad!
Skönt djup i tavlan, känns som det skulle vara en halvmeter!
![]()
Slagen av en sådan klocka. Illa !Så hände det ändå.
![]()