Kaaaaanske. Det vet inte du.Vårens lanseringar va riktigt kassa. Låter spännande, dykare?
![Winking face with tongue :stuck_out_tongue_winking_eye: 😜](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f61c.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kaaaaanske. Det vet inte du.Vårens lanseringar va riktigt kassa. Låter spännande, dykare?
Ingen varningsslap för @yonsson för att få honom på bättre tankar?![]()
Tror inte att det biter på honom, han har nog redan fått många i sina dagar.Ingen varningsslap för @yonsson för att få honom på bättre tankar?![]()
Grattis på födelsedagen.5 timmars tentan är klar och nu är det födelsedag och fredag!![]()
![]()
Tror du inte denna biter på honom?Tror inte att det biter på honom, han har nog redan fått många i sina dagar.![]()
Knappt!Tror du inte denna biter på honom?
![]()
Nej. Det vet duKaaaaanske. Det vet inte du.![]()
Grattis och hoppas att tentan gick alldeles förträffligt
Grattis, ser gött ut det det där!
Tack snälla niGrattis på födelsedagen.
Grattis.Tack snälla ni
Här kommer en egen bild på stället!Annonsen togs bort på köp och sälj. Försöker här.
Vann denna idag:
![]()
Pearl Verde Watch Stand – One Watch | IFL Watches
The IFLW Watch Stand offers a beautiful and elegant way to display your watch. Crafted with Guatemala green marble, characterized by a dark green background with light white shades. It is cut to an hexagonal shape finished with a polished surface and beveled edges. The black leather cushion is h ...iflwatches.com
Tänkte köra en auktion, pengarna går till Min Stora Dag, auktionen slutar den 25, 23,59.
Både jag och @Staafen har koll, (tror jag har koll)
Buda på, mer pengar till Min Stora Dag behövs
Skicka pm till mig OCH @Staafen OCH posta i tråden när ni budar.
Låter kloktDag#19Nattjobb, dinkan får vila mellan jobben inatt!
![]()
![]()
Haha ja definitivt ett steg upp. Skulle dock säga att även @Staben klocka är ett steg upp så vet inte om de säger så mycket@Jakob Häll ? Det här måste ju ändå anses vara ett steg uppåt nästa OWGMARCH ! 100 feet WR tom, då behöver du ju ALDRIG ta av den
![]()
Man vill ju inte att den ska bli en ”beater” efter ett nattpass i förorten.Låter klokt![]()
Grattis och fortsatt trevlig kväll!5 timmars tentan är klar och nu är det födelsedag och fredag!![]()
![]()
Bli TWG kanske ? TwoWatchGuy.....Haha ja definitivt ett steg upp. Skulle dock säga att även @Staben klocka är ett steg upp så vet inte om de säger så mycket![]()
Det är många man gillar men några som tilltalat mig lite extra är (utan inbördes ordning med försök till motivering):Vilka klockor här i tråden har ni blivit lite mer intresserade av under resans gång?
Från start var det @Limeee - Proprof, @LESA - TG195 och @Angeli - Halios
EDIT: Skrev fel modell till fel användare först. Korrigerat och korrekt nu
Tillkommande favoriter är @Fliegerchronograph🚁 - CWC, @Mr.Johansson - Tag Heuer, @Staafen - Movado, @burner - Grand Seiko @Filippusmaximus - Breitling.
Samtliga klockor jag låter blicken vila vid några extra sekunder varje gång de dyker upp i tråden. .
![]()
Hehe ja nästa års owg ska jag vara aningen mer av en streber..Haha ja definitivt ett steg upp. Skulle dock säga att även @Staben klocka är ett steg upp så vet inte om de säger så mycket![]()