Posta den under vintage så blir det många likes. Det kallas patina.dålig på att balansera för fancy klockbild
Smoothie smooth i alla fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Posta den under vintage så blir det många likes. Det kallas patina.dålig på att balansera för fancy klockbild
Smoothie smooth i alla fall
Du menar denna här??
Jag gillar att du kör din egna lilla OWG-tråd parallellt med denna, ja då kan du ju sluta när du känner för det. Det har du förtjänat
Sista dagen idag va?Vi provar ett Bajsbrunt läder!
Där snackar vi mögeldykare!Posta den under vintage så blir det många likes. Det kallas patina.
Jag börjar ärligt bli skrämd av mina egna tankar kring detta ämne...Är det ändå inte rätt härligt att vara OWG? Bara att plocka upp samma klocka varje dag, utan att ens behöva tänka
Rätt befriande faktiskt och man slipper dra upp och ställa klockan stup i kvartenÄr det ändå inte rätt härligt att vara OWG? Bara att plocka upp samma klocka varje dag, utan att ens behöva tänka
Nej.Är det ändå inte rätt härligt att vara OWG? Bara att plocka upp samma klocka varje dag, utan att ens behöva tänka
Jag börjar ärligt bli skrämd av mina egna tankar kring detta ämne...
Visst att det är kul att byta klocka stup i kvarten! Men det här har nog varit rätt bra för min del, se att man klarar sig rätt bra med en enda klocka. Får verkligen chans att uppskatta sin klockaRätt befriande faktiskt och man slipper dra upp och ställa klockan stup i kvarten
Är denna nån löpar G-Shock eller kör du typ Runkeeper?Blev en "walk of shame" sista kilometern hem efter en krånglande vad. OWG flyter dock på tämligen obemärkt. Trivs riktigt bra med mitt val och har ännu inte tvingats klä upp mig med kostym eller skjorta. Alltid något positivt med corona
Faktiskt rätt befriande.Är det ändå inte rätt härligt att vara OWG? Bara att plocka upp samma klocka varje dag, utan att ens behöva tänka
Det är en speciellt Gshock app med den använder telefonens gps. Jäkligt smidigt. Man använder klockan som typ fjärrkontroll. Start, stop, man kan se tempo, få se senaste kilometertid mmÄr denna nån löpar G-Shock eller kör du typ Runkeeper?
Okej det var synd hehe, gillar att springa utan telefonen vad har den för ref?Det är en speciellt Gshock app med den använder telefonens gps. Jäkligt smidigt. Man använder klockan som typ fjärrkontroll. Start, stop, man kan se tempo, få se senaste kilometertid mm