• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
:) dålig på att balansera för fancy klockbild

25032D01-830F-4AFF-8D9B-B0DBD7CC8C4B.jpeg

Smoothie smooth i alla fall
Posta den under vintage så blir det många likes. Det kallas patina.

Blev en "walk of shame" sista kilometern hem efter en krånglande vad. OWG flyter dock på tämligen obemärkt. Trivs riktigt bra med mitt val och har ännu inte tvingats klä upp mig med kostym eller skjorta. Alltid något positivt med corona

Bilagor

• 20210321_165519.jpg
    20210321_165519.jpg
    284 KB · Visningar: 5
  • Screenshot_20210321-165549_MOVE.jpg
    Screenshot_20210321-165549_MOVE.jpg
    147.5 KB · Visningar: 5
Jag börjar ärligt bli skrämd av mina egna tankar kring detta ämne...

Rätt befriande faktiskt och man slipper dra upp och ställa klockan stup i kvarten
Visst att det är kul att byta klocka stup i kvarten! Men det här har nog varit rätt bra för min del, se att man klarar sig rätt bra med en enda klocka. Får verkligen chans att uppskatta sin klocka😁
Men kommer jag byta klocka 1 april? Absolut!!!

Jag och 58:an hänger kvar. Tar en halvt ok söndagsgarre innan dusch, rakning och nattning av kids. Blir helgens tredje cigarr. Mysigt nu när vår och värme är på väg, så sitter man åtminstone sitta ute och frysa. Men det är jag värd efter helgens slit. Och till kidsens stora glädje har jag även monterat ut deras studsmatta. Findus inspekterar och stryker runt sina ägor.
128FC54C-2B54-4A7E-9A62-9220790BFEBD.jpeg
A78CBDCC-6AED-4161-9BF2-43831FDFDA11.jpeg

Blev en "walk of shame" sista kilometern hem efter en krånglande vad. OWG flyter dock på tämligen obemärkt. Trivs riktigt bra med mitt val och har ännu inte tvingats klä upp mig med kostym eller skjorta. Alltid något positivt med corona
Är denna nån löpar G-Shock eller kör du typ Runkeeper?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp