• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Är det ändå inte rätt härligt att vara OWG? Bara att plocka upp samma klocka varje dag, utan att ens behöva tänka😁
0A92DFAC-AC54-4DB8-8022-FDCE6C91C572.jpeg
Just det där ”inte behöva tänka” som gjorde att en del failade.
”Problemet” ligger i att ha mer än en klocka; blir man OWG så är ju problemet löst och då behöver, som du säger, man inte tänka. Fast, vad tråkigt det skulle vara med bara en...

Just det där ”inte behöva tänka” som gjorde att en del failade.
”Problemet” ligger i att ha mer än en klocka; blir man OWG så är ju problemet löst och då behöver, som du säger, man inte tänka. Fast, vad tråkigt det skulle vara med bara en...
Ja det har du ju rätt i, lätt att falla tillbaka i gamla vanor utan att ens tänka på det.
Kan bara hålla med, skittråkigt att bara ha en enda klocka. Men det är en riktigt bra utmaning som får en att reflektera över sitt klockanvändande!

En fråga till @Berns När stänger insamlingen till Min stora dag? Tänkte så att man hinner "sälja" av klockan och få in pengarna till den. :) För Musse är ju ett riktigt samlarobjekt, kan nog dra in en hel del pengar ;)

Obs! Klockan skickas såklart då inte förens tidigast 1 april. När det finns gamar som @Aros @Nissestr och @Back är de viktigt att förtydliga detta! ;)
Jag tror vi kan hålla insamlingen öppen några dagar efter owg.

En fråga till @Berns När stänger insamlingen till Min stora dag? Tänkte så att man hinner "sälja" av klockan och få in pengarna till den. :) För Musse är ju ett riktigt samlarobjekt, kan nog dra in en hel del pengar ;)

Obs! Klockan skickas såklart då inte förens tidigast 1 april. När det finns gamar som @Aros @Nissestr och @Back är de viktigt att förtydliga detta! ;)
Stor respekt att du har haft Musse på handleden i snart tre veckor och kommer klara 10 dagar till.
Jag blundar framgent i din ära 🙏🏼

Är ju egentligen inte så svårt att vara OWG (så som större delen av den klockbärande mänskligheten är). Hade jag inte upptäckt KS under slutet av 2017 hade jag nog fortfarande varit nöjd med min Certina 😅
Det har du helt rätt i! För egen del varierade jag mellan 2-4 klockor redan innan KS, skillnaden var att de kostade max 2000kr/st😁 Minns att jag var skitstolt när jag köpte en Armani kronograf (ref AR2448, säkert fler som haft den haha). Det har hänt en del sedan dess, och plånboken gillar inte utvecklingen som skett efter inträdet på KS😂

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp