Vakna? Nänä...Haha, det var precis min tanke. Tänk att vakna en natt av fem kilo kallt stål rakt i ansiktet. Farlig tillvaro för fröken Lime.
Det är enkel till Nangiala och begravning med sluten kista!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vakna? Nänä...Haha, det var precis min tanke. Tänk att vakna en natt av fem kilo kallt stål rakt i ansiktet. Farlig tillvaro för fröken Lime.
Sant, men vilket sätt att lämna jordelivet! Hoppas det sker med en snygg färgkombo på bandet i alla fall. (+5 damage med mesh)Vakna? Nänä...
Se svar ovan....Som inbiten fiskare undrar man ju om det blev något spöböj?
Vakna? Nänä...
Hahahah ni bjuder på kvällens underhållning! Och det kunde ha slutat med att det var jag själv som hamnade i Nangiala, svalde drickan helt fel och hostade som en tok Låter som att det blir det gula gummit (aka ”all inclusive-bandet” enligt sambon) om det ska sovas med PloppenSant, men vilket sätt att lämna jordelivet! Hoppas det sker med en snygg färgkombo på bandet i alla fall. (+5 damage med mesh)
Haha ja asså tanken var att lägga ut den "officiellt" till veckan. Men när ja gör de kan ja skriva att du har första bud på 500 kr.Stabilt bud på 500kr! @Staafen @Jakob Häll
Min taktik med men vi vet ju båda att det är lönlöstTänkte sprida ut mina nummer denna vecka och köpa lite sporadiskt fram till fredag. Kör knappast gå sämre än de 3 tidigare dragningarna...
Just så. Men vi får trösta oss med att våra bidrag går till en mycket fin sak. Och vad är väl egentligen några nitlotter i jämförelse med det barnen, och deras familjer, som är med på MSD får gå igenom. Så fruktansvärt tacksam för att jag har två friska, välmående barn Allt annat är irrelevant när man tänker på det. Så jag kommer stödköpa några omgångar nitlotter till närmsta veckan.Min taktik med men vi vet ju båda att det är lönlöst
Kan jag låna den sen, funderar på att slå ihjäl en granne som lyssnar på nån form av Christer Sjögren-tolkningar av Elvis så det dånar i väggarna...Hahahah ni bjuder på kvällens underhållning! Och det kunde ha slutat med att det var jag själv som hamnade i Nangiala, svalde drickan helt fel och hostade som en tok Låter som att det blir det gula gummit (aka ”all inclusive-bandet” enligt sambon) om det ska sovas med Ploppen
Väldigt generöst startbud @DIR, precis som din väl tilltagna startavgift. ❤Haha ja asså tanken var att lägga ut den "officiellt" till veckan. Men när ja gör de kan ja skriva att du har första bud på 500 kr.
Åh fyfan vad hemskt! Det låter som att Ploppen måste ut på uppdrag, men då jävlar blir det mesh för lite extra tyngdKan jag låna den sen, funderar på att slå ihjäl en granne som lyssnar på nån form av Christer Sjögren-tolkningar av Elvis så det dånar i väggarna...
Jag börjar gilla Panerai lite när jag ser den där. Den är riktigt bra faktiskt!Känns som mars knappt börjat
Helt värdelöst faktiskt...Är det ändå inte rätt härligt att vara OWG? Bara att plocka upp samma klocka varje dag, utan att ens behöva tänka
Imponerande helt klart!Känns som mars knappt börjat
Dettt har du helt rätt i! För egen del varierade jag mellan 2-4 klockor redan innan KS, skillnaden var att de kostade max 2000kr/st Minns att jag var skitstolt när jag köpte en Armani kronograf (ref AR2448, säkert fler som haft den haha). Det har hänt en del sedan dess, och plånboken gillar inte utvecklingen som skett efter inträdet på KS
Låter som en tuff dag! Hoppas foten blir bättre Fiskar du efter bass eller?Riktigt värdelös fiskedag utan suben!
Ingen fisk, blev tillsagd att inte fiska på ett av ställena vi var på och stukade foten. Två gånger!
Så nu ligger jag här fisklös med is på foten.
Vad gör man inte för att vara kvar i OWGM...
Japp, oftast bass men idag testade jag även en ny å med regnbåge och bäcköring. Visade sig dock att platsen vi var på är ett naturskyddsområdeLåter som en tuff dag! Hoppas foten blir bättre Fiskar du efter bass eller?
Okej, då finns det lite olika arter att få på kroken. Regnbåge och öring är ju kända för att ge en bra fight Du har inte testat fiska muskie? Har kollat ett gäng videos och det ser nice ut.Japp, oftast bass men idag testade jag även en ny å med regnbåge och bäcköring. Visade sig dock att platsen vi var på är ett naturskyddsområde
Ska du bli owg på heltid? K&S svämmar ju över med ditt sportstålKänns som mars knappt börjat
Här då du en Margarinkram
Den där som är så fin, en av de fränare Sinn i min meningSå jävla less på denna klocka nu oavsett om den är vacker! Den åker ut till försäljning när denna misär är klar!